شاهین برابر صنعت نفت به تساوی رضایت داد

به گزارش هدا بلاگ، ملاقات دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

شاهین برابر صنعت نفت به تساوی رضایت داد

به گزارش از ، تیم های صنعت نفت آبادان و شاهین بوشهر در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 16:30 دقیقه در استادیوم شهید مهدوی به مصاف هم رفتند.

شاهین قعرنشین امیدوار بود که اولین برد خود را کسب کند تا وضعیتش در لیگ را در اواخر نیم فصل اول بهبود ببخشد ,تیم صنعت نفت که اکنون با 22 امتیاز در صندلی ششم جدول قرار گرفته است،به امید پیروزی در این ملاقات، حضور در جمع 3 تیم برتر به میدان آمده بود.

این ملاقات با تساوی 1 بر 1 به خاتمه رسید، هر دو گل بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در چهل و پنجمین با خطای هند یک پنالتی برای آبادانی ها به دست آمده و عیسی آل کثیر مانند بازی قبل پشت توپ ایستاد و توانست دروازه حریف را باز کند.

آل کثیر در موقع پنالتی لیز خورد و بازیکنان شاهین معتقد بودند که توپ پیش از ورود به دروازه به دو پای آل کثیر برخورد نموده اما داور بازی گل را سالم بیان کرد تا صنعت نفت برنده به رختکن برود.

جالب این است که محمد نوری هم در ملاقات دو هفته قبل به شاهین دقیقا در همین سمت استادیوم پنالتی ای زد که همین شبهه در خصوص آن به وجود آمد. به نظر می رسد مشکل از نقطه پنالتی آن دروازه از استادیوم بوشهر است.

با تک گل آل کثیر او توانست جمع گل های خود را به عدد 7 برساند. در حال حاضر او به همراه شهریار مغانلو و مهدی قائدی بهترین گلزنان لیگ هستند.

دقیقه 82 بازی بود که حسین مالکی توانست از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند تا دوئل سرمربیان کروات با تساوی یک بر یک به خاتمه برسد.

با این نتیجه شاهین با 6 امتیاز همچنان قعرنشین جدول لیگ برتر باقی ماند و صنعت نفت با 23 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد هرچند نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر می تواند رتبه این تیم را تغییر بدهد. در صورت برد پرسپولیس برابر گل گهر این تیم به رده سوم می آید و آن وقت صنعت نفت در رده ششم قرار خواهد گرفت.

ترکیب شاهین را ماکسیما، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، بهروز نوروزی فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، دانیال مومنی، مصطفی احمدی، حسن نجفی، حسین مالکی و صادق بارانی تشکیل داده بود.

محمد دریس، محمد قریشی، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، مسلم مجدمی، مصطفی احمدی، مهدی حنفی، عیسی آل کثیر، میلاد جهانی، طالب ریکانی و جعفر سلمانی برای صنعت نفت به میدان رفتند.

سید مهدی سید علی ,امیر محمد داوددزاده ومحسن بابایی این ملاقات را سوت می زنند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 112

به "شاهین برابر صنعت نفت به تساوی رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین برابر صنعت نفت به تساوی رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید