شهروند ساری با بازیکنان جدید خود به توافق رسید

به گزارش هدا بلاگ، سعید نجاریان در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: محمدرضا کرد نخستین بازیکنی بود که با انعقاد قراردادی تا انتها فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور به شهروند ساری پیوست.

شهروند ساری با بازیکنان جدید خود به توافق رسید

وی اضافه نمود که محمدرضا کرد پرورش یافته باشگاه شهروند ساری بوده و پس از حضور در لیگ های اندونزی و روسیه به شهروند ساری بازگشت.

مدیرعامل باشگاه لیگ فزونی شهروند ساری همچنین به جذب علی اسماعیلی بازیکن چالوسی و ملی پوش تیم فوتسال امید ایران به این تیم اطلاع داد واظهار کرد، محمد زارعی بازیکن سابق ارژن شیراز و سروش احمدنیا تیم فرش آرا مشهد هم با امضای قراردادی به عضویت تیم فوتسال شهروند ساری درآمد.

جدایی 3 بازیکن از شهروند

نجاریان همچین به جدایی سه بازیکن تیم شهروند درانتها نیم فصل نخست این رقابتها از این تیم اشاره نمود وگفت: حمیدرضا ره انجام نخستین بازیکنی بود که برای حضور در لیگ فوتسال کشور عراق و عضویت در تیم نفت الوسط دراین کشور از باشگاه شهروند رضایتنامه دریافت کرد.

وی ادامه داد، کیانوش شیرپور و علی میکائیلی دو بازیکن دیگر تیم شهروند بودند که درانتها نیم فصل نخست با دریافت رضایت نامه از جمع تیم خارج شدند.

شهروند به دنبال کسب بهترین صندلی

مدیرعامل تیم شهروند ساری همچنین به وضعیت این تیم در شروع نیم فصل دوم اشاره نمود وگفت: خوشبختانه تیم درتعطیلات بین دو نیم فصل وبازی های تیم ملی، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و دراین مدت بازیکنان در شرایط کامل مسابقاتی قرار گرفتند.

نجاریان یادآورشد، خوشبختانه درنخستین بازی نیم فصل دوم در شهر ساوه، تیم شهروند پیروز به پیروزی با ارزش 3 بر2 برابر تیم سن ایچ این شهر شد و این پیروزی وضعیت تیم را درجدول بهتر کرد.

وی ابرازامیدواری کرد، شهروند در نیم فصل دوم بتواند با درخشش وعملکرد خوب بازیکنان سابق ونیز بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند، صندلی بهتری درجدول رده بندی مسابقات کسب کند.

تیم فوتسال شهروند ساری درچارچوب هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز سه شنبه 15 آبان در استادیوم سیدرسول حسینی این شهر میزبان تیم مقاومت البرز خواهد بود.

تا انتها هفته چهاردهم این رقابتها تیم شهروند ساری با کسب 23 امتیاز در رده ششم جدول چهارده تیمی این مسابقات واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 29

به "شهروند ساری با بازیکنان جدید خود به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروند ساری با بازیکنان جدید خود به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید