شوک به پرسپولیس؛ 6 بازیکن در آستانه جدایی

به گزارش هدا بلاگ، هفته پایانی رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در حالی برگزار خواهد شد که صحبت های زیادی درباره نقل و انتقال بازیکنان مطرح شده است. پرسپولیس که قبل از بازی پنجشنبه هفته جاری خود مقابل نساجی مازندران با 29 امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر است با شایعات جدایی چند بازیکن نیمکت نشین خود روبرو است.

شوک به پرسپولیس؛ 6 بازیکن در آستانه جدایی

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان که در سه بازی اخیر این تیم تصمیم گرفت مهاجمان داخلی خود را نیمکت نشین کند حالا با درخواست جدایی تعدادی از آن ها روبرو است.

مهدی عبدی و حامد پاکدل به واسطه نیمکت نشینی متوالی خود در آستانه خروج از جمع سرخپوشان قرار دارند. بعلاوه سیامک نعمتی نیز با پیشنهاد دو تیم لیگ فزونی روبرو شده است و شاید تصمیم به ترک این تیم در زمستان بگیرد.

وحدت هنانوف بازیکن تیم ملی تاجیکستان نیز به احتمال فراوان این تیم را در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل ترک خواهد نمود. از سوی دیگر یحیی گل محمدی در نظر دارد چند بازیکن تازه وارد به خدمت بگیرد تا جای خالی آن ها را پر کند.

مرتضی پورعلی گنجی نیز از کشور های خارجی پیشنهاد دارد و طبق بند های موجود در قراردادش می تواند در ازای پرداخت مبلغ رضایت نامه از جمع بازیکنان پرسپولیس خارج گردد. باید منتظر استراتژی نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان امسال بود تا تکلیف فهرست بازیکنان این تیم برای ادامه رقابت ها معین گردد.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3618

به "شوک به پرسپولیس؛ 6 بازیکن در آستانه جدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به پرسپولیس؛ 6 بازیکن در آستانه جدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید