شکار حیرت انگیز یک مار از طریق قورباغه گاوی

به گزارش هدا بلاگ، تصاویر باورنکردنی که از باغی در اندونزی گرفته شده است نشان می دهد که چگونه یک قورباغه گاوی آفریقایی (گاوغوک آفریقایی) سعی می کند یک مار شاخه انگوری را بخورد.

شکار حیرت انگیز یک مار از طریق قورباغه گاوی

به گزارش خبرنگاران، عکس ها نشان می دهند که چگونه مار 50 سانتی متری شجاعانه چرخید و گاوغوک 25 سانتی را نیش زد.

عکس دیگری لحظه ای را به تصویر می کشد که مار شاخه انگوری سعی می کند خود را با ضربه زدن به قورباغه سنگین یک کیلوگرمی رها کند، در حالی که هنوز در آرواره هایش محصور است.

عکاس تانتو ینسن (43 سال) از جاکارتای اندونزی، این عکس های باورنکردنی را از فاصله نزدیک گرفته در باغ خود در اندونزی ثبت کرد.

گاوغوک آفریقایی موردنظر، حیوان خانگی محبوب تانتو ینسن بود که او اغلب با یک دوربین سونی ILCE 9 با لنز ماکرو از او عکس می گیرد.

این عکاس قبلاً مار های کبرا و مار های پیتون را در باغش دیده بود، اما هرگز لحظه شگفت انگیزی را که قورباغه اش یک مار را شکار کرده ثبت نکرده بود.

وی هنگام عکاسی از این موجود رنگارنگ کمتر از 60 سانت با قورباغه فاصله داشت.

قورباغه های گاوی آفریقایی آرواره های بسیار قوی تری نسبت به تصور بسیاری از این حیوان کوچک دارند. آن ها به خوردن جوندگان، خزندگان و در برخی موارد حتی به نیش زدن پرندگان معروف هستند.

طول مار شاخه انگوری تقریباً دو برابر قورباغه بود، بنابراین تانتو به طرز باورنکردنی غافلگیر شد که قورباغه به آن حمله کرد و پیروز شد آن را بخورد.

شگفت انگیزتر این بود که تانتو برای به دست آوردن این عکس ها خود را از قورباغه پنهان نکرد و حدود ده دقیقه در فاصله کمتر از 60 سانت از قورباغه نشست تا بتواند این تصاویر شگفت انگیز را ثبت کند.

این عکاس می گوید: من احساس می کنم خیلی خوش شانس هستم که لحظه را شکار کرده ام. قورباغه بسیار قدرتمند است و می تواند مار را ببلعد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3663

به "شکار حیرت انگیز یک مار از طریق قورباغه گاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار حیرت انگیز یک مار از طریق قورباغه گاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید