صادقی: نبود بازیکنان باتجربه به ضررمان شد، امروز روز خوبی برای ما نبود

به گزارش هدا بلاگ، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال سایپا غیبت بازیکنان باتجربه را یکی از دلایل شکست تیمش مقابل شهر خودروی مشهد دانست.

صادقی: نبود بازیکنان باتجربه به ضررمان شد، امروز روز خوبی برای ما نبود

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو در هفته دهم رقابت های لیگ برتر، گفت: تا قبل از اینکه گل بخوریم بازی خوبی بود و موقعیت های بهتری هم داشتیم. بعد از گل فرایند بازی برای ما خوب نبود و شهر خودرو موقعیت های زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دروازه بان ما خوب عمل کرد.، گفت: سه بازیکن باتجربه خود را نداشتیم و تجربه اینکه در بعضی بازی ها عقب بیفتیم را داشتیم، اما بازیکنان باتجربه ما آنجا بازی را مدیریت کردند. امروز نبود فریبرز گرامی، محسن مسلمان و حسین ماهینی در تیم ما تأثیر داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: بازیکنان جوان ما بعد از گل خود را جمع و جور نکردند و روز خوبی برای ما نبود. به سیدمهدی رحمتی و شهر خودرو تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم.

صادقی اعلام کرد: در گلزنی خوب نبودیم. بازیکنان خط جلوی ما جوان هستند و در بازی های قبل در ایجاد موقعیت خوب بودیم، اما امروز نتوانستیم به گل برسیم. روی گلزنی کار و سعی می کنیم نقاط ضعف مان را با تمرین رفع کنیم. البته بخشی از گلزنی ذاتی است. بعد از گل تغییر سیستم دادیم و با دو فوروارد بازی کردیم و در ضدحمله به شهر خودرو موقعیت دادیم.

282، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2235

به "صادقی: نبود بازیکنان باتجربه به ضررمان شد، امروز روز خوبی برای ما نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: نبود بازیکنان باتجربه به ضررمان شد، امروز روز خوبی برای ما نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید