طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ طلایی

به گزارش هدا بلاگ، استفاده از رنگ ها در بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مهم و حائز اهمیت است و از طریق آنها میتوان دکوراسیون داخلی منازل و دکوراسیون لوکس را به بهترین و زیباترین شکل در فضای منازل ایجاد کرد .

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ طلایی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در مباحث گذشته در شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران به روانشناسی رنگ ها و نحوه استفاده از آنها در بازسازی ساختمان پرداخته ایم . در این مقاله قصد داریم به نحوه استفاده ، ویژگی ها و نقاط مثبت و شرایط استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی منازل بپردازیم .

1 - سبک استفاده از رنگ طلایی

بسیاری بر این باورند که رنگ طلایی به دلیل ماهیتی که دارد برای فضاهایی مجلل و برای نشان دادن تجمل و زرق و برق خانه های اشرافی و در سبک کلاسیک میتواند مناسب باشد .

اما با آنالیز دقیق تر متوجه خواهیم شد که این رنگ میتواند احساس آرامش و صمیمت را در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد کند و برای استفاده در سبک مدرن نیز میتوان با طراحی های اصولی و استفاده به جا و مناسب از این رنگ ، نمونه های زیبایی از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی منزل را به وجود آوریم .

سبک های دیگری که میتوان از این رنگ در آنها استفاده کرد شامل سبک های اسکاندیناوی ، بویهمن ، نو کلاسیک ، آرت دکو و حتی سبک مینیمال است .

2 - ترکیب های رنگی طلایی

برای این که از رنگ طلایی در دکوراسیون لوکس منازل استفاده کنیم باید بدانیم چه ترکیب های رنگی برای آن مناسب تر است .

میتوان گفت بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ طلایی ، رنگ های سیاه و سفید است . رنگ های سفید و سیاه میتواند به عنوان یک رنگ پس زمینه عالی و منحصر به فرد برای رنگ طلایی در نظر گرفته گردد .

از دیگر رنگ های مناسب میتوان به رنگ قرمز ، رنگ های تیره ، سبز و حتی آبی با طیف رنگی ملایم برای ترکیب با رنگ طلایی اشاره نمود .

3 - عناصری به رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی منازل

برای استفاده از رنگ طلایی در فضای داخلی منازل باید توجه گردد چه عناصر و مبلمانی میتوانند به این رنگ در بیایند تا فضایی لوکس و شیک را بوسیله این رنگ در آپارتمان ها ایجاد کنیم .

  • منابع نوری و چراغ ها

برای با شکوه تر به نظر رسیدن فضاهای نشیمن یا اتاق خواب و طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه ، استفاده از چراغ های سقفی و لوستر ها که کریستالی هستند و در بدنه آنها از رنگ طلایی استفاده شده است میتواند فضایی منحصر به فرد و خاص را به همراه نورهای منتشر شده از آنها ایجاد کند .

  • مبلمان طلایی

برای این که رنگ طلایی به طور گسترده و زیادی در مبلمان استفاده نگردد تا باعث تو ذوق زدگی افراد نگردد ، میتوان جزئیات مبلمان را به رنگ طلایی در آورد . مثلا بالشتک ها و کوسن های مبل به این رنگ در بیایند یا دسته های مبل رنگ طلایی به خود بگیرند تا در کنار ترکیب های رنگی دیگر مبلمانی خاص را جلوه گر شوند .

هم چنین برای میز ها نیز میتوان از این رنگ در پایه ها یا تزئینات آن استفاده کرد .

  • وسایل تزئینی

شاید بتوان گفت رنگ طلایی مناسب ترین رنگ برای تزئینات و عناصر دکوری در خانه به شمار میروند تا بر زیبایی آنها بیفزایند .

رنگ طلایی باعث درخشندگی بیشتر این عناصر میشوند و جلوه ای ویژه و خاص به آن ها میدهد . مجسمه طلایی یا ظروف تزئینی به رنگ طلایی را در نظر بگیرید که چه عنصر دکوری زیبایی برای خانه ها به حساب می آیند .

  • درب ها ، پنجره ها و پرده ها

رنگ طلایی میتواند برای چارچوب در ها و پنجره ها نیز به خوبی عمل کند .

اما یکی دیگر از عناصر طراحی داخلی خانه که میتواند رنگ طلایی گزینه مناسبی برای آن به شمار رود ، پرده های منازل هستند . پرده هایی که از ترکیب رنگ سفید و طلایی در آنها استفاده شده است میتواند به خانه حالتی لوکس بدهد و فضا را دلباز تر و روشن تر کند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1317

به "طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید