خانه وارونه چیتگر تهران ، تجربه خانه برعکس

به گزارش هدا بلاگ، مجموعه خانه وارونه تهران ، یک فضای شگفت انگیز است که در آن همه چیز به طرز عجیب و غریبی جا به جا می گردد. در این فضا، صندلی ها پرواز می نمایند و تخت خواب از دیوار بالا می آید. برای بازدیدنماینده، این تجربه معانی جدیدی از تصویر و رنگ را فراهم می نماید. آنها احساس می نمایند که خودشان بخشی از این شعبده بازی هستند و می توانند آن را با دوربین خود ثبت نمایند. در ادامه، با خبرنگاران همراه شوید تا بیشتر با خانه وارونه چیتگر تهران آشنا شوید.

خانه وارونه چیتگر تهران ، تجربه خانه برعکس

خانه وارونه تهران

سوژه اتاق های وارونه یا Upside Down در سراسر جهان به شناخته شدند و تعداد زیادی از موزه ها و مجموعه هایی با این موضوع در جهان وجود دارد. با افتخار، خانه وارونه تهران به عنوان اولین تجربه ویژه از این سوژه در ایران مطرح است. پیش تر، سه جاذبه اتاق وارونه در مجموعه رویا پارک منطقه دارآباد را تجربه نموده ایم. اما خانه وارونه تهران به عنوان اولین مجموعه خاص با تمرکز بر اتاق های وارونه شناخته می گردد. پس از بازدید از این اتاق ها، دکوراسیون های جادویی به چشم می خورند. آینه جادویی، قاب عکس زنده، کاناپه جادویی و صندلی های نامرئی تنها چند مورد از جاذبه هایی هستند که در این مکان وجود دارند.

بدون شک، بسیاری از ساکنان مرکز با نام رویا پارک آشنا هستند یا حتی به آن سرزنشده اند. ایده های نوآورانه و منحصر به فردی که در این مکان ارائه شده، توجه بسیاری را جلب نموده است. اکنون شعبه دوم این پارک در منطقه چیتگر، منطقه 22 تهران، به بهره برداری رسیده است.

خانه وارونه، در محدوده 22 و در نزدیکی دریاچه خلیج فارس با کوشش بی وقفه هنرمندان و متخصصان ایرانی، در مدت سه ماه طراحی و ساخته شده است. این موزه سرگرم نماینده، با ده جاذبه اصلی و بسیاری از جاذبه های جانبی، در بهمن ماه 1398، در زمینی به مساحت 300 مترمربع افتتاح شد.

درحدود یازده آیتم در این مجموعه وجود دارد که دو تا از این آیتم ها ویژه هستند و عکاسی آن به عهده لیدر عکاس این مجموعه است. وارد لابی مجموعه می شوید و بعداز تحویل بلیت می توانید بازدید خود را آغاز کنید. البته نمایشگری در لابی وجود دارد که بعداز تماشای آن و آشنایی با نحوه عکاسی و ایده های آن می توانید وارد مجموعه شوید. البته کنار تمامی آیتم ها نمونه عکس این مجموعه وجود دارد که می توانید از آن یاری بگیرید.

در خاتمه، شما از بین هزاران توی بینهایت عبور خواهید کرد، که ممکن است در آن ها گم شوید. طراح و سازنده این مجموعه در پی ایجاد یک فضای تجربه محور از پدیده های شگفت انگیز خطای دید بوده اند. این مجموعه بدون شک قادر است لحظات مجذوب نمایندهی را برای بازدیدنمایندگان ایجاد کند. با توجه به مساحت محدود این جاذبه که تقریباً 300 متر است، می توان این مجموعه را در ردهٔ مینی تم پارک ها قرار داد. امیدوارم پس از بازدید از این مجموعه، لحظات خوشی را تجربه کنید و عکس های مجذوب نمایندهی از این سفر به دست آورید.

پارک وارونه تهران شامل چه بخش های هست ؟

اتاق های وارونه

در مجموعه تفریحی ما، اتاق های وارونه از جمله مجذوب نماینده ترین امکاناتی هستند که ارائه می دهیم. این اتاق ها کاملاً معکوس شده اند و با جزئیات دقیقی از دکوراسیون و چیدمان، بازدیدنمایندگان را به جهانیی از عکس های خطای دید می برند. هر یک از این اتاق ها دارای جزئیات بیشماری هستند که در نگاه اول شاید باور کردنی نباشد. این اتاق های وارونه برای افراد با سلایق مختلف، فرصتی مناسب برای شکار عکس های مجذوب نماینده و منحصر به فرد فراهم می نمایند. واقعیت این است که این جاذبه جالب و فوق العاده در دسترس بازدیدنمایندگان ایرانی فعالیت می نماید و تجربه ای بی نظیر را برای آن ها به ارمغان می آورد.

صندلی های بی پایه

یکی از بخش های فوق العاده مجذوب نماینده در این تم پارک، طراحی صندلی بی پایه است. وقتی که روی این صندلی می نشینید، حس می کنید که در حالی که در هوا حرکت می کنید، روی آن نشسته اید. این تجربه بی نظیر به وسیلهٔ جزئیات دقیقی که در طراحی این صندلی استفاده شده، به وجود آمده است. همه چیز به گونه ای طراحی شده که چشم هر بیننده ای را فریب دهد و حس کند که واقعاً روی هوا نشسته اند. اما با دقت بیشتر، می توانید شیوه این تکنیک های جالب طراحی را متوجه شوید.

لوکیشن عکس توی عکس

در خانه وارونه چیتگر، علاوه بر اتاق های وارونه، بخش های دیدنی دیگری نیز وجود دارد که توجه شما را به خود جلب می نمایند. یکی از این بخش ها، لوکیشن عکس توی عکس است که به شکل یک قسمت بزرگ از هزار توی آینه ساخته شده است. وقتی وارد این بخش می شوید، چهره تان به تعداد نامحدودی در آئینه کپی می گردد، که تجربه جالبی برای شما ایجاد می نماید.

پرسنل حرفه ای مجموعه در این بخش از شما در لوکیشن های مورد علاقه تان عکاسی می نمایند. در خاتمه، شما می توانید تصاویر خود را روی کاغذ رنگی، گلاسه یا شاستی چاپ کنید و به یادگاری با خود ببرید. بعلاوه، اگر تمایل دارید، می توانید فایل تصاویر وارونه را به صورت آنلاین از این مجموعه دریافت کنید، که هزینه های گوناگونی را در بر می گیرد.

مطمئناً، برای آگاهی از هزینه های عکاسی در خانه وارونه چیتگر، می توانید با شماره تلفنی که در خاتمهی مقاله ذکر شده است، تماس بگیرید. پرسنل مجموعه به شما اطلاعات دقیق درباره هزینه ها و سرویس های موجود را ارائه خواهند داد. این اطلاعات می تواند به شما یاری کند تا برنامه ریزی مناسبی برای شکار عکس های عجیب و جالب خود داشته باشید.

قیمت بلیط خانه وارونه تهران

  • جهت رزرو و خرید آنلاین بلیط خانه وارونه تهران میتوانید از سایت گیشه بهره ببرید (gisheh724.com)

در خانه وارونه چیتگر، هنگام ورود به محل، شما می توانید از گیشه های تعبیه شده برای تهیه بلیت بهره ببرید یا به وسیله وب سایت خانه وارونه چیتگر که در بخش جزئیات مطلب اعلام شده، بلیت خود را تهیه کنید. در حال حاضر، در این محل، تعداد سیزده لوکیشن عجیب برای عکاسی وجود دارد که شما می توانید بر اساس تمایل خود، هر کدام را با راهنمای گردشگری و عکاس پیاده سازی کنید. بعلاوه، در سالن ورودی، یک نمایشگاه از تصاویر قبلی طراحی شده است تا گردشگران بتوانند با شیوه تهیه عکس ها بهتر آشنا شوند و تجربه بیشتری را داشته باشند.

  • آدرس: تهران، اتوبان شهید خرازی، دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس)، ضلع شرقی دریاچه جنب چرخ و فلک
  • شماره تلفن خانه وارونه در تهران: 02124557. امیدواریم اطلاعاتی که احتیاج داشتید را بدست آورده باشید.
  • ساعت بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 09:00 الی 18:00 - پنج شنبه، آدینه و ایام تعطیل از ساعت 10:00 الی 20:00
  • جهت رزرو و خرید آنلاین بلیط خانه وارونه تهران میتوانید از سایت گیشه بهره ببرید (gisheh724.com)
منبع: تاپ تراول
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3768

به "خانه وارونه چیتگر تهران ، تجربه خانه برعکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه وارونه چیتگر تهران ، تجربه خانه برعکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید