طراحی مجسمه های تازه برای تهران ، آرش کمانگیر، سعدی و خیام به مرکز می آیند

به گزارش هدا بلاگ، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به ساخت المان سعدی از جنس برنز در مرکز از رونمایی سه المان نو در تهران طی 6 ماهه نخست سال آینده اطلاع داد.

طراحی مجسمه های تازه برای تهران ، آرش کمانگیر، سعدی و خیام به مرکز می آیند

به گزارش خبرنگاران، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در تشریح روند ساخت المان های میادین شهر تهران، گفت: در مدیریت شهری تازه دو میدان در تهران، یکی میدان الغدیر در منطقه 4 و دیگری میدان مدافعان حرم در منطقه 17 دارای المان شدند.

او اضافه کرد: نصب المان میادین موضوعی نیست که بتوان به آن سرعت عمرانی داد. در حقیقت سنگ فرش خیابان نیست که با اضافه کردن شیفت کاری روند کار سریع تر انجام گردد.

صیادی ادامه داد: برای نصب المان میادین حتما احتیاج دارد تا گروه های هنری و طراحان بنشینند فکر نمایند چرا که قرار است یک نمادی به شهر تهران اضافه گردد.

او تاکید نمود: در حال حاضر یک المان در خصوص سعدی داریم که از جنس برنز ساخته شده است. ساخت المان آرش کمانگیر نیز در حال اجرا است و یک المان هم برای خیام خواهیم داشت. به این ترتیب این 3 المان در 6 ماهه نخست سال آینده رونمایی خواهند شد و فکر می کنم با این 3 المان سه نشانه تازه به شهر تهران اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص لزوم بازنگری در نصب سنگ فرش خیابان ها در تهران نیز گفت: اصلاح، بازسازی و ترمیم سنگ فرش ها و حتی اجرای سنگ فرش های تازه در منطقه ها 22 گانه شهر تهران به وسیله شهرداران منطقه ها پیگیری می گردد و سازمان زیباسازی هم اگر در نقاطی پروژه هایی داشته باشد که احتیاج به سنگ فرش باشد سعی خواهد نمود با کیفیت بهتری کار را اجرا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3631

به "طراحی مجسمه های تازه برای تهران ، آرش کمانگیر، سعدی و خیام به مرکز می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مجسمه های تازه برای تهران ، آرش کمانگیر، سعدی و خیام به مرکز می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید