لیگ برتر انگلیس، تاتنهام، منچستریونایتد را در اولدترافورد 6 تایی کرد

به گزارش هدا بلاگ، مردان ژوزه مورینیو پیروزی پُرگلی را در خانه منچستریونایتد به دست آوردند و خود را به بالای جدول لیگ برتر رساندند.

لیگ برتر انگلیس، تاتنهام، منچستریونایتد را در اولدترافورد 6 تایی کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تاتنهام از ساعت 19 امشب (یکشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، در استادیوم اولدترافورد میهمان منچستریونایتد بود و با نتیجه پُرگل 6 بر یک به پیروزی رسید.

برونو فرناندس در دقیقه 2 از روی نقطه پنالتی، دروازه تاتنهام را گگردد اما تانگوی اندومبله در دقیقه 4 بازی را به تساوی کشاند. در ادامه سون هیونگ مین در دقایق 7 و 37 و هری کین در دقیقه 30 برای شاگردان ژوزه مورینیو گلزنی کردند تا تاتنهام با رجحان پُرگلی به رختکن برود. در نیمه دوم هم سرژ اوریه در دقیقه 51 و کین در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی، دروازه شیاطین سرخ را باز کردند تا آقای خاص، شکست سنگینی را به شاگردان سابق خود تحمیل کند.

آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در دقیقه 28 مسابقه از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان سولسشایر بیش از 60 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کند.

تاتنهام با این پیروزی ارزشمند به صندلی پنجم جدول لیگ برتر صعود کرد و جای چلسی را گرفت. منچستریونایتد هم به رتبه شانزدهم جدول سقوط کرد.

هفته چهارم لیگ برتر با ملاقات تیم های استون ویلا و لیورپول که از ساعت 21:45 برگزار می گردد، به خاتمه می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1660

به "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام، منچستریونایتد را در اولدترافورد 6 تایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام، منچستریونایتد را در اولدترافورد 6 تایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید