مازندران، شجاعی: تیمی که فرصت سوزی کند می بازد، به صعود تیم ملی به المپیک بسیار امیدوارم

به گزارش هدا بلاگ، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امروز ما بهتر از استقلال بازی کردیم اما از موقعیت های خود خوب استفاده نکردیم.

مازندران، شجاعی: تیمی که فرصت سوزی کند می بازد، به صعود تیم ملی به المپیک بسیار امیدوارم

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر، علی شجاعی با ابراز تأسف شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال تهران گفت: همانطور که دیدید از نظر فوتبالی سرتر از استقلال بودیم و موقعیت های خیلی خوبی را روی دروازه این تیم ایجاد کردیم اما متأسفانه قدر این موقعیت ها را ندانستیم و حریف از تک موقعیت های خود بهترین بهره را برد در چنین بازی هایی وقتی فرصت سوزی کنید شکست خوردید اتفاقی که برای ما افتاد.

وی با اشاره به شرایط تیم امید ایران مطرح کرد: خوشبختانه تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم امید همه کوشش خود را می نمایند تا این تیم بهترین شرایط را داشته باشد و بتواند راهی المپیک گردد. من به صعود تیم بسیار امیدوارم و انشاءالله فرایند آماده سازی مان که تا اینجای کار خیلی خوب بوده همینطور ادامه داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال نساجی در خاتمه راجع به اینکه باخت تیم امید به قطر و اندونزی همه را ناامید نموده است، یادآور شد: همانطور که بعد از پیروزی مقابل استرالیا گفتم نباید با یک برد مغرور شویم حالا هم می گویم بعد از باخت در دو ملاقات تدارکاتی نباید ناامید شوید. در همین بازی با قطر یاری داور بازی مربی قطر بود و نمی گردد انتظار داشت خطای مسلم روی مهدی قائدی را پنالتی بگیرد. حتی خود سانچز سرمربی قطر اعتقاد داشت که ما از لحاظ فوتبالی خیلی سرتر از تیم قطر بودیم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 68

به "مازندران، شجاعی: تیمی که فرصت سوزی کند می بازد، به صعود تیم ملی به المپیک بسیار امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، شجاعی: تیمی که فرصت سوزی کند می بازد، به صعود تیم ملی به المپیک بسیار امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید