مانور محدودیت مصرف برق دستگاههای اجرایی هرمزگان برگزار گشت

به گزارش هدا بلاگ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: مانور محدود کردن مصرف برق دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی استان برای گذر از پیک بار تابستان برگزار شد.

مانور محدودیت مصرف برق دستگاههای اجرایی هرمزگان برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: مانور محدود کردن مصرف برق دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی استان برای گذر از پیک بار تابستان برگزار شد.

مهندس هاجر عبدی افزود: این مانور امروز چهارشنبه از ساعت 11 تا سرانجام وقت اداری در تمام سازمانها اجرا و طبق برنامه ریزی مصرف برق ادارات به نصف کاهش یافت.

به گفته وی، باتوجه به فرایند روبه رشد بار سرمایشی در استان و ظرفیت محدود تولید نیروگاهها بویژه نیروگاههای برقآبی با توجه به کاهش بارندگی ها در سال گذشته، اهمیت اجرای راهکارهای مصرف بهینه برق به منظور پایداری شبکه و تامین و توزیع به موقع انرژی برای همشهریان در تابستان سال جاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: با اجرای مانور محدودیت مصرف برق در ادارات بار مصرفی آنها در مجموع به میزان 40 درصد کاهش یافت.

مهندس عبدی هدف از اجرای این مانور را سنجش آمادگی سازمانها و ادارات در مواجهه با بحران قطعی برق و ارزیابی ظرفیت نیروی انسانی و آماده به کار بودن تجهیزات در مواقع قطع برق بیان نمود.

به گفته وی، مانور محدودیت مصرف برق با فرمان قطع برق از شرکت توزیع برق استان و با هدف کاهش 50 درصدی مصرف برق در کلیه سازمانهای دولتی و نهادهای عمومی با خاموش کردن لوازم سرمایشی و سایر تجهیزات برقی آغاز و تا سرانجام وقت اداری ادامه داشت.

به گفته وی پس از سرانجام وقت اداری نیز این کاهش به میزان 10 درصد ادامه یافت.

هاجر عبدی با اشاره به همراهی سازمانهای دولتی در اجرای این مانور گفت: همزمان با اجرای این طرح کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق با حضور در دستگاههای دولتی،نحوه اجرای طرح و کاهش مصرف برق آنها و همچنین شرایط آماده به کار بودن مولدهای برق اضطراری را مورد ارزیابی قرار دادند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2849

به "مانور محدودیت مصرف برق دستگاههای اجرایی هرمزگان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور محدودیت مصرف برق دستگاههای اجرایی هرمزگان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید