مایکل فلین: ترامپ باید با استقرار ارتش انتخابات مجدد برگزار کند

به گزارش هدا بلاگ، مشاور امنیت ملی پیشین رئیس جمهور آمریکا گفت، باید با استقرار ارتش انتخابات ریاست جمهوری را دوباره برگزار کرد.

مایکل فلین: ترامپ باید با استقرار ارتش انتخابات مجدد برگزار کند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مایکل فلین مشاور امنیت ملی پیشین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت، باید با استقرار ارتش انتخابات ریاست جمهوری را دوباره برگزار کرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، فلین در مصاحبه با رسانه راست گرای افراطی نیوز مکس گفت: امکان ندارد که بتوانیم [با این نتیجه انتخابات]به عنوان یک ملت پیشرفت کنیم. [ترامپ]باید فوراً دستور دهد تمام این ماشین های [رأی گیری]را مصادره نمایند.

مشاور امنیت ملی پیشین دولت آمریکا افزود: اگر او (ترامپ) بخواهد، می تواند در ایالت های چرخشی از توانایی های نظامی استفاده کند و آن ها را در این ایالات مستقر نموده و به طور اساسی انتخابات را در هر یک از آن ها مجدداً برگزار کند.

فلین در ادامه گفت: منظورم این است که این کار بی سابقه نیست. بعضی طوری درباره حکومت نظامی صحبت می نمایند که گویی تا کنون اصلاً این کار انجام نشده است. تا کنون 64 بار حکومت نظامی داشته ایم.

وی افزود: ما روندی در قانون اساسی داریم. به روشنی دراین باره روندی در قانون اساسی داریم. باید آن را دنبال کرد.

فلین روز شنبه در جمع طرفداران رئیس جمهور آمریکا به سخنرانی پرداخت و گفت: قرار نیست دادگاه ها درباره اینکه چه کسی رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود تصمیم بگیرند. ما مردم تصمیم می گیریم.

فلین در حالی این اظهارات را در جمع معترضان به نتیجه انتخابات بیان نمود که در سال 2017 به دروغگویی به اف بی آی درباره تعاملات خود با سفیر روسیه در آمریکا در هفته های قبل از روی کار آمدن ترامپ، اعتراف کرد. او از آن موقع کوشش نموده از خود برطرف اتهام کند و گفته دادستان ها حقوق او را نقض کردند و او را برای بیان این اعتراف فریب دادند. با این حال ترامپ اوایل آذرماه با استفاده از اختیارات ریاست جمهوری، فلین را مورد عفو قرار داد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردید. برآورد های رسانه های آمریکا حاکی است جو بایدن با کسب 306 رأی الکترال در این انتخابات پیروز شده است. ترامپ 232 رأی الکترال به دست آورد، اما ترامپ تا به امروز از پذیرفتن شکست در انتخابات امتناع ورزیده و بار ها تأکید نموده است که بایدن با تقلب به عنوان پیروز این فرایند معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2128

به "مایکل فلین: ترامپ باید با استقرار ارتش انتخابات مجدد برگزار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکل فلین: ترامپ باید با استقرار ارتش انتخابات مجدد برگزار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید