محبی: تعیین بود چنین جوی در بازی به وجود می آید

به گزارش هدا بلاگ، بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت از قبل معین بود که فضای بازی این تیم برابر پرسپولیس چگونه خواهد بود.

محبی: تعیین بود چنین جوی در بازی به وجود می آید

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمد محبی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست ودوم لیگ برتر گفت: خدا را شکر سلامت از زمین بیرون آمدیم. نتیجه عادلانه بود. هر دو تیم می خواستند سه امتیاز را بگیرند. ما می خواستیم با پیروزی خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

وی اضافه نمود: دو تیم اول بازی را خوب آغاز کردند، اما کم کم به تشنج کشیده شد. آخر این ملاقات داور دو، سه سوت زد که نمی دانم چرا این گونه قضاوت کرد. او می توانست حداقل یک پنالتی برای سپاهان بگیرد.

بازیکن سپاهان گفت: حواشی این بازی را می دانید و اینکه به ال کلاسیکو معروف است. معین بود چنین جوی به وجود بیاید و هر دو تیم آماده بازی در این جو بودند.

محبی در خصوص گل هایی که در این چند سال به پرسپولیس زده است، گفت: من برای هر گلی که می زنم اهمیت زیادی قائلم، اما می توان گفت گل زدن در این بازی ها بیشتر می چسبد. خدا یاری کند هر وقت با پرسپولیس بازی داریم این اتفاق بیفتد!

وی در رابطه با درگیری های سرانجام بازی بین بازیکنان توضیح داد: بازی که تمام شد ما در حال اعتراض به زمان های کم وقت تلف شده بودیم. بازیکنان پرسپولیس حرفی زدند و پاسخی شنیدند. در خصوص صحنه هند آخر بازی نمی توانم چیزی بگویم، اما اعتراض ما به وقت های کم اضافه نیمه دوم بود.

این بازیکن در پاسخ به این سؤال که فکر می نماید بتواند به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت گردد، گفت: نظر اسکوچیچ است. تمام تلاشم را کردم و بقیه اش دست من نیست.

شکسته شدن دوربین در درگیری های سرانجام بازی سپاهان - پرسپولیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2900

به "محبی: تعیین بود چنین جوی در بازی به وجود می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: تعیین بود چنین جوی در بازی به وجود می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید