مخالفت 70 درصدی طرفداران با گزینه سرمربیگری بارسلونا

به گزارش هدا بلاگ، تغییر و تحولات باشگاه بارسلونا این روز ها در صدر اخبار فوتبال دنیا قراردارد.

مخالفت 70 درصدی طرفداران با گزینه سرمربیگری بارسلونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، یک رسانه فرانسوی اعلام نمود، دونی فن دبیک ستاره تیم ملی هلندو باشگاه آژاکس هدف اول سرمربی احتمالی کاتالان ها برای حضور در نیوکمپ است.

سایت Le 10 Sport در این باره مدعی شد، رونالد کومان در صورت انتخابش به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، می خواهد فن دبیک را جذب کند.

این ستاره آژاکس در ماه های گذشته نامش در لیست خرید تیم های مطرحی چون رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس قرار گرفته است و به احتمال زیاد باشگاه هلندی را ترک خواهد نمود. رسانه های معتبر خبری از رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا یاد نموده اند اما سایت رسمی این باشگاه کاتالانی تنها اخراج کیکه ستین را تایید نموده و هنوز نام سرمربی جدید را معین ننموده است.

در همین حال، بعضی از رسانه ها در اسپانیا ادعا می نمایند که حضور رونالد کومان در بارسلونا می تواند موجب انتقال بعضی از بازیکنان هلندی از جمله سرجینیو از آژاکس به این باشگاه شود. این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد اخبار بیشتر و معتبرتری از انتقال ستارگان هالندی به بارسلونا باشیم و همچنین احتمال تکذیب این شایعات از سوی رونالد کومان نیز وجود دارد.

در همین رابطه خبر می رسد که هوادران بارسا با انتخاب کومان به عنوان سرمربی این باشگاه مخالف هستند.

رونالد کومان از نظر مخاطبان نشریه اسپانیایی موندودپورتیوو گزینه مناسبی برای راهنمایی بارسلونا نیست. اکنون ال موندو دپورتیوو که یکی از پر مخاطب ترین رسانه های نزدیک به بارسلوناست در یک نظر سنجی آنلاین سوالی را پیرامون رضایت یا عدم رضایت طرفداران بارسلونا در خصوص انتصاب احتمالی رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا مطرح نموده است. در این نظر سنجی حدود 11 هزار نفر شرکت کردند و در مجموع 70 درصد از رای دهندگان از انتخاب احتمالی رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا ناراضی بودند.

این نظر سنجی نشان می دهد که فقط 30 درصد طرفداران بارسلونا موافق آمدن کومان هستند و انتصاب این سرمربی هم نمی تواند آتش خشم آن ها را خاموش نموده و رضایت آن ها را در پی داشته باشد. کومان 57 ساله در رده باشگاهی، رزومه قابل قبولی ندارد و بهترین دوران او به زمان حضورش روی نیمکت آژاکس و آیندهوون برمی شود که 3 بار فاتح لیگ هلند شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1443

به "مخالفت 70 درصدی طرفداران با گزینه سرمربیگری بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت 70 درصدی طرفداران با گزینه سرمربیگری بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید