مدرسان دانشگاهی دروس مربوط به دفاع مقدس تأئید صلاحیت شوند

به گزارش هدا بلاگ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت:درخواست ما از تمام دانشگاه ها این است که بدون تأیید صلاحیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اجازه تدریس به اساتید را در دروس مرتبط با دفاع مقدس ندهند.

مدرسان دانشگاهی دروس مربوط به دفاع مقدس تأئید صلاحیت شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، سعید کوشکی جهرمی، که در نشست شورای آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس که برای برنامه ریزی در راستای اجرای آموزش دفاع مقدس به دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر برگزار گردید، شرح داد: رشته های فنی موجود در دانشکده های فنی و حرفه ای از جمله گرافیک و کامپیوتر از رشته هایی هستند که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس می توان از ظرففیت دانشجویان بهره ببرد و در این زمینه نیز آماده میزبانی و اجرای طرح کارآموزی دانشجویان هستیم.

وی به اولویت های اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان در آموزش اشاره نمود و گفت: اجرای شیوه های آموزشی جدید برای تببین فرهنگ دفاع مقدس در بین دانشجویان از برنامه های اولویت دار اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس فارس است.

کوشکی یادآور شد: یکی از برنامه های دیگر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس صدور گواهی تدریس برای اساتیدی است که دروس دفاع مقدس را در مراکز آموزش عالی و دانشگاهی تدریس می نمایند. درخواست ما از تمام دانشگاه ها این است که بدون تأیید صلاحیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اجازه تدریس به اساتید را در دروس مرتبط با دفاع مقدس ندهند.

وی به افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس درحفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس فارس اشاره نمود و گفت: در این مرکز نیز آماده میزبانی از دانشجویان و دانش آموزان برای برگزاری اردوهای نیم روزه جهت آشنایی عملی با تاریخ دفاع مقدس هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با تأکید بر اینکه باید کاری کرد که آموزش های دفاع مقدس عمق وجود جوانان را سیراب کند، ادامه داد: در بخش شبهه شناسی و پاسخ به شبهات برای دانشجویان و استادان نیز آماده تا ابهام های موجود را پاسخ دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1384

به "مدرسان دانشگاهی دروس مربوط به دفاع مقدس تأئید صلاحیت شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسان دانشگاهی دروس مربوط به دفاع مقدس تأئید صلاحیت شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید