مهلت ارسال مقاله به سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار تمدید شد

به گزارش هدا بلاگ، مهلت ارسال مقاله به سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار تا خاتمه آبان 1399 تمدید شد.

مهلت ارسال مقاله به سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران اظهار داشت: مهلت ارسال مقاله تا خاتمه آبان ماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش، سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار با هدف تبیین و گسترش اخلاق حرفه ای و تحقق دانشگاه اخلاق مدار، در آذر ماه سال 1399 برگزار خواهد شد.

ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری اخلاقی به عنوان بنیادی ترین پایه در اخلاق حرفه ای، تبیین و گسترش اخلاق حرفه ای در سطح دانشگاهیان، ارائه راه حل های عملی برای تقویت و ترویج اخلاق در بین اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان، ترویج اخلاق در آموزش، پژوهش، فضای مجازی و مسئولیت های اجتماعی نسبت به جامعه و طراحی الگوی مسئولیت پذیری اخلاق دانشگاهی و نقش آفرینی دانشگاه در تعالی اخلاق جامعه را می توان از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

علاقه مندان می توانند با توجه به محور های مبانی، مؤلفه ها و ویژگی های دانشگاه اخلاق مدار، اخلاق حرفه ای در نظام آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اداری دانشگاه، مسئولیت اخلاقی دانشگاه نسبت به جامعه و راه حل های عملی رشد اخلاقی دانشگاه، در سامانه ethics.ut.ac.ir ثبت نام نمایند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1828

به "مهلت ارسال مقاله به سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال مقاله به سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید