مدیر شرکت سرمایه گذاری مسکن: کانادایی ها به یاری اقتصادی 2000 دلاری دولت معتاد شده اند

به گزارش هدا بلاگ، رییس یکی از عظیم ترین شرکتهای سرمایه گذاری مسکن کانادا می گوید کانادایی ها بیش از حد وابسته به یاری اقتصادی اضطراری دولتی در دوران پاندمی کووید-19 شده اند و دولت فدرال باید مردم را تشویق به بازگشت به کار کند.

مدیر شرکت سرمایه گذاری مسکن: کانادایی ها به یاری اقتصادی 2000 دلاری دولت معتاد شده اند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مایکل کوپر مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری املاک دریم آفیس در مصاحبه با بلومبرگ گفت: باید مردم از حمایت فاصله بگیرند. باید به نحوی مردم را دوباره سر کار بازگردانیم و کاری کنیم از خودشان مراقبت نمایند.

او در اشاره به پرداخت هایی که به افرادی می گردد که برای برنامه مزیت پاسخ اورژانسی کانادا (CERB) ثبت نام نموده اند، اضافه نمود: 2 هزار دلار در ماه طی تابستان بسیار بهتر از کار کردن است، بنابراین به نظرم یک خطر اخلاقی واقعی اینجا وجود دارد و به نظرم این خیلی جدی است.

کوپر گفت: بنابراین باور دارم این مشکل واقعی است و مردم دارند به پول دریافت و کار نکردن معتاد می شوند و فاصله دریافت از این شرایط برای بعضی از آنها سخت خواهد بود.

کوپر این صحبت ها را یک روز پس از آن انجام داد که بیل مورنو وزیر امور اقتصادی گفت دولت فدرال به خاطر مخارج شدید و تمدید برنامه های یاری اقتصادی اضطراری در پاسخ به پاندمی، انتظار ثبت کسری بودجه 343.2 میلیارد دلاری را برای سال اقتصادی 2020-21 دارد.

دولت پیش بینی نموده که هزینه حمایت مستقیم برای کسب و کارها و خانوارها سال جاری 212 میلیارد دلار خواهد بود. این شامل 80 میلیارد دلار برای CERB و 82.3 میلیارد دلار برای برنامه یارانه دستمزد می گردد.

کوپر گفت دولت فدرال باید همچنین محدودیت های دوباره باز کردن کسب و کارها را تسهیل کند و یاری اورژانسی به کانادایی ها را کاهش دهد.

او گفت: من نگران رستوران ها و دیگر کسب و کارها هستم چون مطمئن نیستم که سود آن ها با هزینه کار کردن با ظرفیت 50 درصد جور در بیاید.

او اضافه نمود: همین حالا در شرایط خیلی بدی هستیم و پیش از اینکه کسب و کارها دوباره بتوانند هزینه های خود را پرداخت نمایند باید بازگشت به کار خوبی صورت بگیرد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1491

به "مدیر شرکت سرمایه گذاری مسکن: کانادایی ها به یاری اقتصادی 2000 دلاری دولت معتاد شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر شرکت سرمایه گذاری مسکن: کانادایی ها به یاری اقتصادی 2000 دلاری دولت معتاد شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید