مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا

به گزارش هدا بلاگ، خوره های تاریخ عاشق این شهر می شوند. این شهر دو بخش کاملا متفاوت دارد: بخش به جا مانده از مورها (Moors) و بخش رنسانسی شهر که تاریخش به قرن پانزدهم بر می گردد. این دو بخش شهر با پلی سنگی به هم متصل می شوند؛ پلی که منظره هایی رویایی در دره بین دو بخش شهر ایجاد کرده است. بازدید از حمام های عربی این شهر را از دست ندهید؛ این حمام ها برخی از حفظ شده ترین این سازه ها در کل اسپانیا هستند. در فاصله 24 کیلومتری شهر یک آمفی تئاتر رومی تحسین برانگیز قرار گرفته است. اگر واقعا به دنبال غرق شدن در جنبه های مختلف تاریخ اسپانیا هستید،، جایی بهتر از این شهر را نمی توانید پیدا کنید.

مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا

Besalú فاصله زیادی از شمال بارسلون ندارد. Besalú ویژگی هایی دارد که کمتر شهری در اسپانیا توانایی رقابت با آن ها را دارد. از پل های قرون وسطایی تا خیابان های سنگ فرش شده این شهر، همگی این حس را به شما منتقل می کنند که انگار جایی در تور اسپانیا از یک پورتال عبور کرده اید و پا به دنیای افسانه ها گذاشته اید. این شهر تمام آن چیزی که شما از یک شهر قرون وسطایی انتظار دارید را در خود جای داده است.

مایورکا و دیگر شهرهای اسپانیا که نزدیک سواحل قرار گرفته اند معمولا با توریست های خوش گذران و همیشه در حال تفریح حاضر در آن ها مشهور هستند، اما به نظر می آید خوشبختانه این موج هنوز به Sóller نرسیده است. غیر از سواحل زیبا و کافه های فضای باز Sóller، مطمئن باشید در این شهر کوچک آن قدر دیدنی وجود دارد که عاشقشان می شوید. در واقع اگر به دنبال افسون یک شهر اروپایی می گردید مکان های کمی در اروپا وجود دارد که توانایی رقابت با این شهر را داشته باشند. وقتی در تور اسپانیا به این شهر رفتید امتحان مزه غذاهای دریایی فوق العاده این شهر ساحلی را از یاد نبرید.

منبع مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا

انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3371

به "مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باورنکردنی ترین شهرهای کوچک اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید