مقاومت بالای گوشی نو سامسونگ پس از افتادن روی بتن ، عکس

به گزارش هدا بلاگ، دیجیاتو نوشت: سری گلکسی S23 به گوریلا گلس ویکتوس 2 مجهز می گردد؛ شیشه محافظی که در برابر سقوط از فاصله یک متری روی بتن مقاوم است.

مقاومت بالای گوشی نو سامسونگ پس از افتادن روی بتن ، عکس

چهارشنبه هفته آینده، 12 بهمن ماه سامسونگ از سری گلکسی S23 رونمایی می نماید. حالا کورنینگ، سازنده شیشه های محافظ گوریلا گلس تأیید نموده است که این پرچمدارها با گوریلا گلس ویکتوس 2 از راه می رسند تا بیش از پیش در برابر سقوط از خودشان مقاومت نشان دهند.

کورنینگ چند ماه از شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 رونمایی کرد و مدعی شد که دستگاه های مجهز به آن، پس از سقوط از فاصله یک متری روی بتن به عنوان یکی از سخت ترین سطوح ممکن، جان سالم به در خواهند برد. این ارتفاع هنگام سقوط روی آسفالت، به 2 متر افزایش می یابد. بااین حال نمی دانیم پرچمدارهای آینده سامسونگ هم در این حد مقاوم خواهند بود یا خیر.

گوریلا گلس ویکتوس 2 در سری گلکسی S23

شرکت کورنینگ در بیانیه ای استفاده از گوریلا گلس ویکتوس 2 در سری گلکسی اس 23 را تأیید نموده، بااین حال اشاره ای به ادعای مقاومت در برابر سقوط از فاصله یک متری روی بتن ننموده است. درحقیقت در این بیانیه تنها گفته شده که پرچمدارهای آینده سامسونگ در هنگام سقوط روی سطح سخت مانند بتن، مقاومت بالاتری از خودشان نشان می دهند. بنابراین نمی دانیم ادعای سقوط از فاصله یک متری برای سری گلکسی S23 هم صدق می نماید یا خیر.

به گفته کورنینگ، سامسونگ باید درباره طراحی محصولاتش جوابگو باشد. بنابراین شاید بعضی از مدل های سری گلکسی S23 در سقوط از فاصله یک متری روی بتن، جان سالم به در ببرند. دلیل این موضوع مربوط به وزن دستگاه مورد استفاده کورنینگ برای تست گوریلا گلس ویکتوس 2 می گردد.

کورنینگ برای آزمایش گوریلا گلس ویکتوس 2 از یک دستگاه 200 گرمی استفاده کرد که انتظار داریم وزن گلکسی S23 پلاس هم در همین حد باشد. بااین حال مسلماً گلکسی S23 اولترا وزنی بالاتر از 200 گرم خواهد داشت و شاید طبق شایعات، وزن آن به 233 گرم برسد. بنابراین اگر این دستگاه از فاصله یک متری روی بتن سقوط کند، احتمالاً جان سالم به در نمی برد.

در کنار افزایش مقاومت در برابر سقوط، کورنینگ مدعی شده است که گوریلا گلس ویکتوس 2 در برابر خط وخش هم عملکرد بهتری از خودش نشان می دهد که خبر خوبی برای کاربران محسوب می گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3632

به "مقاومت بالای گوشی نو سامسونگ پس از افتادن روی بتن ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت بالای گوشی نو سامسونگ پس از افتادن روی بتن ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید