ممنوعیت ارائه خدمات حضوری در واحدهای پذیرایی استان قزوین، واحدهای اقامتی از پذیرش مسافر جدید خودداری نمایند

به گزارش هدا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از ممنوعیت ارائه خدمات حضوری در واحدهای پذیرایی سطح استان به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

ممنوعیت ارائه خدمات حضوری در واحدهای پذیرایی استان قزوین، واحدهای اقامتی از پذیرش مسافر جدید خودداری نمایند

با ارزانترین تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به مصوبات کارگروه استانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا مبنی بر ضرورت اجرای تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع این ویروس در استان، تمامی واحدهای پذیرایی بین راهی، سفره خانه های سنتی، کافه ها، قهوه خانه ها، اغذیه فروشی ها و تمامی واحدهای ارائه نماینده اغذیه و اشربه ملزم هستند تا اطلاع ثانوی از ارئه خدمات حضوری در محل پذیرایی خودداری و نسبت به پخش غذا صرفا به صورت بیرون بر اقدام نمایند.

خزائلی همچنین از ممنوعیت پذیرش هرگونه مسافر جدید در واحدهای اقامتی استان اطلاع داد و اضافه کرد: همچنین بر اساس مصوبه کارگروه مذکور تمامی واحدهای اقامتی استان ضمن ارائه خدمات مناسب با رعایت تمام ضوابط بهداشتی و پیشگیرانه به میهمانان پذیرش شده تا زمان خروج از واحد، باید از پذیرش مسافر جدید خودداری نمایند.

او همچنین با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ملی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به تاسیسات گردشگری و هتل های سراسر کشور اظهار کرد: دستورالعمل ابلاغ شده از سوی معاونت گردشگری کشور با هدف پیشگیری از شیوع و احتمال ابتلای گردشگران داخلی و خارجی به ویروس کرونا تدوین شده و اجرایی شدن آن در تمام تاسیسات گردشگری استان مورد تاکید است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ضمن تقدیر از همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، فرمانداری ها، اتحادیه ها، تشکل های صنفی و سایر دستگاه ها و نهادهای ذیربط برای کنترل و جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح استان یادآور شد: به منظور نظارت بر نحوه اجرای اقدامات پیشگیرانه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازدیدهای ویژه تیم نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت روزانه از این مراکز، در حال اجرا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 217

به "ممنوعیت ارائه خدمات حضوری در واحدهای پذیرایی استان قزوین، واحدهای اقامتی از پذیرش مسافر جدید خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ارائه خدمات حضوری در واحدهای پذیرایی استان قزوین، واحدهای اقامتی از پذیرش مسافر جدید خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید