نتایج ورزشکاران ایرانی در دهمین روز پارالمپیک، یک طلا در دوومیدانی و یک نقره در تکواندو

به گزارش هدا بلاگ، تا به امروز ساره جوانمردی در تیراندازی، زهرا نعمتی در تیروکمان، روح الله رستمی در وزنه برداری، وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده در جودو و امیر خسروانی، مهدی اولاد، هاشمیه متقیان، حامد امیری و سعید افروز در دوومیدانی پیروز به کسب مدال طلا برای کاروان ایران شده اند.

نتایج ورزشکاران ایرانی در دهمین روز پارالمپیک، یک طلا در دوومیدانی و یک نقره در تکواندو

در دهمین روز بازی های پارالمپیک حامد امیری در دوومیدانی صاحب مدال طلا و مهدی پور رهنما در تکواندو صاحب مدال نقره شدند.

به گزارش ایسنا، در روز دهم پارالمپیک توکیو ورزشکاران ایران در ماده های دوچرخه سواری، دوومیدانی، تکواندو و تیروکمان مسابقه دادند. حامد امیری در پرتاب همه توانست دهمین مدال طلای کاروان ایران را به دست آورد. بعلاوه مهدی پوررهنما در تکواندو صاحب مدال نقره شد.

تا به امروز ساره جوانمردی در تیراندازی، زهرا نعمتی در تیروکمان، روح الله رستمی در وزنه برداری، وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده در جودو و امیر خسروانی، مهدی اولاد، هاشمیه متقیان، حامد امیری و سعید افروز در دوومیدانی پیروز به کسب مدال طلا برای کاروان ایران شده اند.

امان الله پاپی، علیرضا مختاری، علی پیروج و مهدی اولاد در دوومیدانی، امیر جعفری، حامد صلحی پور و منصور پورمیرزایی در وزنه برداری، رمضان بیابانی در تیروکمان و مهدی پوررهنما در تکواندو پیروز به کسب مدال نقره شدند. سامان رضی در وزنه برداری هم پیروز به کسب مدال برنز شده است.

ایران اکنون با 10 طلا، 9 نقره و یک برنز در جدول مدالی در رده سیزدهم واقع شده است.

دوچرخه سواری:

مهدی محمدی در مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده کلاس C4-5 پارالمپیک توکیو به همراه 24 رکابزن دیگر در خط آغاز مسابقه نهاده شد. این رقابت زیر بارندگی شدید برگزار گردید و محمدی در حالی که سه دور تا انتها رقابتش داشت، به علت لغزندگی زمین خورد و از ادامه کار بازماند. خوشبختانه حال او خوب است و فقط کمی دستش زخم شده است. محمدی پیش از این در تایم تریل جاده یازدهم شده بود و در پیست تعقیبی انفرادی هم به مدال نرسیده بود.

مهدی امیری

دوومیدانی:

حامد امیری در رقابت های دوومیدانی بازی های پارالمپیک توکیو در ماده پرتاب همه کلاس f54 با پنج ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. او با رکورد 31.35 علاوه بر مدال طلا، رکورد پارالمپیک توکیو را هم شکست و تعداد مدال های طلای کاروان ایران دو رقمی و به عدد 10 رسید.

امیری پرتابهایی به طول 31.27، 29.49، 29.99، 31.35، 28.16 را داشت و پرتاب آخرش خطا شد.

حامد امیری

تکواندو:

مهدی پوررهنما، دارنده چهار اسم قهرمانی دنیا در رقابت های وزن منهی 75 کیلوگرم پاراتکواندو در دور اول رقابت ها استراحت داشت. او در اولین دیدارش به مصاف فاتح سلیک از ترکیه رفت و توانست با رجحان قاطع با نتیجه 37 بر 21 به رجحان دست یابد. پوررهنما در مرحله نیمه نهایی برابر نورلان دومبایف از قزاقستان با نتیجه 24 بر 6 به پیروزی رسید و راهی فینال شد. او در فینال برابر لوپز گارسیا از مکزیک با نتیجه 26 بر 20 باخت و مدال طلای این رقابت ها را از دست داد و به مدال نقره رسید.

مهدی پوررهنما

تیروکمان:

غلامرضا رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تیروکمان ریکرو بازی های پارالمپیک توکیو به مصاف کوین ماتر از آمریکا رفت و با نتیجه 6 بر 5 و در تیر طلایی تن به شکست داد. رحیمی که با صدرنشینی در مرحله معین رنکینگ و با رکوردی بالاتر از حدنصاب پارالمپیک به این مرحله از مسابقات رسیده بود، فردا در بخش میکس ریکرو با همراهی زهرا نعمتی به مصاف حریفانش خواهد رفت.

غلامرضا رحیمی

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3205

به "نتایج ورزشکاران ایرانی در دهمین روز پارالمپیک، یک طلا در دوومیدانی و یک نقره در تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج ورزشکاران ایرانی در دهمین روز پارالمپیک، یک طلا در دوومیدانی و یک نقره در تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید