نحوه پیگیری سهام عدالت در بانک سپه ، سهامداران برای حل مشکل خود چه نمایند؟

به گزارش هدا بلاگ، بزرگ ثابت، مدیر عامل کارگزاری بانک سپه در تبادل نظر با خبرنگاران به شرح فرایند و مشکل پرداخت پول سهام عدالت برای سهامداران پرداخت.

نحوه پیگیری سهام عدالت در بانک سپه ، سهامداران برای حل مشکل خود چه نمایند؟

وی در ابتدا گفت: برای فروش سهام عدالت باید کد ملی، شماره تماس و شماره حساب افراد دقیق باشد و یکی از مسائل سهام عدالت این است که سامانه ای که این اطلاعات را از قبل راستی آزمایی کند وجود ندارد، در بعضی از موارد سهامدار درخواست خود را ثبت نموده اما تایید و ثبت نهایی نشده است.

وی اضافه کرد: نبود زیرساخت، آگاه نبودن سهامداران و غیرمجاز بودن سهامدار از دیگر مسائل فروش سهام عدالت است.

ثابت درباره فرایند فروش سهام عدالت در این کارگزاری شرح داد: از آنجایی که ما کارگزاری فروش سهام عدالت در پنج بانک سپه، قوامین، پست بانک، حکمت و کوثر هستیم بیش از 15 درصد از کل ارزش معاملات سهام عدالت در بورس توسط کارگزاری بانک سپه انجام می گردد. حدود 85 تا 90 درصد از کل سهام عدالتی که درخواست فروش آن به ما داده شده را فروختیم و پول آن را واریز نموده ایم و تنها 10 تا 15 درصد باقی مانده است.

مدیر عامل کارگزاری بانک سپه در مورد علت واریز نشدن پول سهام عدالت برای بعضی از سهامداران بیان کرد: علت واریز نشدن سهام بعضی از افراد شامل اشتباه بودن کد کارگزاری، ثبت سفارش همزمان از کارگزاری دیگر که سبب مب گردد درخواست برای ما ارسال نگردد، خطا در ارسال، سفارش تکراری و نقص اطلاعات (کد ملی، شماره تلفن و حساب) است.

سهامداران برای حل مشکل خود به کجا مراجعه نمایند؟

وی درخصوص حل مشکل مشتریان این کارگزاری گفت: ما تا روز 23 مرداد ماه پیامکی را به مشتریانی که در دریافت پول سهام عدالت مشکل داشته اند، ارسال نموده ایم. این پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سامانه ارسال شده و حاوی اطلاع رسانی و راهنمای حل مشکل است.

بنا به گفته بزرگ ثابت، همچنین سهامداران می توانند به سامانه www.sepahbourse.com مراجعه نمایند و یا با شماره 58329 (021) تماس بگیرند و مشکل خود را پیگیری نمایند و همکاران من هم جوابگو هستند.

به گفته وی، سهامداران همچنین می توانند به وسیله شماره های 88556426 (021) و

88726057 (021) مسائل خود را پیگیری نمایند.

مدیر عامل کارگزاری بانک سپه ضمن عذرخواهی از سهامداران گفت: اگر مشتریان این پنج بانک که به وسیله بانک سپه اقدام به فروش سهام عدالت خود نموده اند در فروش و واریز سهامشان به مشکل برخورده اند، متاسف هستیم؛ اما تمام کوشش ما این بوده که مسائل رفع گردد.

وی اضافه کرد: طبق آخرین جلسه ای که درباره سهام عدالت در وزارت اقتصاد برگزار شده، قرار است یک سامانه جامع طراحی گردد تا سهامداران برای فروش سهامشان ابتدا در آن راستی آزمایی شوند؛ نحوه کار این سامانه به این شکل است که سهامدار با ورود به آن اگر در ثبت درخواست به مشکل برخورد نمایند یا نقص اطلاعاتش داشته باشد ابتدا بتواند اطلاعات خود را سریع اصلاح کند.

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در صفحه اختصاصی سهام عدالت خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1358

به "نحوه پیگیری سهام عدالت در بانک سپه ، سهامداران برای حل مشکل خود چه نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه پیگیری سهام عدالت در بانک سپه ، سهامداران برای حل مشکل خود چه نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید