نماینده مردم رشت خبر داد ، ارائه طرح دوفوریتی در مجلس برای بازگشت کوپن

به گزارش هدا بلاگ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس طرحی که مجلس در دستور کار دارد، کالاهای اساسی با کالابرگ (کوپن) یا کارت هوشمند در اختیار مردم قرار می گیرد.

نماینده مردم رشت خبر داد ، ارائه طرح دوفوریتی در مجلس برای بازگشت کوپن

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، جبار کوچکی نژاد از ارائه یک طرح دوفوریتی که امضای بیش از 50 نماینده مجلس را با خود به همراه دارد خبر داد و اظهار کرد: براساس طرحی که تهیه شده دولت باید کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم را با استفاده از کالابرگ یا کارت هوشمند در اختیار آنان قرار دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه طبق این طرح دو فوریتی دولت موظف است که به مدت یک ماه کالاهای اساسی را به شکلی متفاوت تر از گذشته در بین مردم توزیع کند اضافه کرد: دولت باید با کالابرگ یا کارت هوشمند کالاهای اساسی را که با ارز ترجیهی و یا از منابع داخلی تبصره 14 بودجه کشور تأمین کرده توزیع کند.

نماینده مردم مرکز استان گیلان در مجلس شورای اسلامی منابع حاصل از اجرای هدفمندسازی یارانه ها را 250 هزار میلیارد تومان بیان نمود و با تأکید بر اینکه بخشی از منابع لازم برای تأمین کالاهای اساسی از این طریق تأمین می شود شرح داد: روغن، برنج، گوشت سفید و گوشت قرمز و بسیاری از کالاهای این چنینی با تشخیص دولت تهیه و در اختیار قشرهای مختلف قرار می گیرد.

کوچکی نژاد افزایش حمایت دولت از مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و بخش های آسیب پذیر روستایی را در سال 99 امری لازم و ضروری خواند و بیان نمود: بحران شیوع کرونا فعلاً بر همه چیز سایه انداخته است اما پس از خروج از این شرایط بغرنج باید برای ترمیم آسیب هایی که به تولید و اقتصاد وارد شد سریعاً اقدام کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1153

به "نماینده مردم رشت خبر داد ، ارائه طرح دوفوریتی در مجلس برای بازگشت کوپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مردم رشت خبر داد ، ارائه طرح دوفوریتی در مجلس برای بازگشت کوپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید