واکنش طالب نعمت پور به بخشیده شدن محرومیت مادام العمرش

به گزارش هدا بلاگ، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی سال 2013 دنیا با ابراز خوشحالی از کاهش محرومیت مادام العمرش تاکید نمود که هنوز در خصوص بازگشت به این رشته تصمیم نگرفته است.

واکنش طالب نعمت پور به بخشیده شدن محرومیت مادام العمرش

طالب نعمت پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص کاهش مدت محرومیتش به 8 سال گفت: بعد از شنیدن این خبر خیلی مسرور شدم. حالا یک سال دیگر از زمان محرومیتم باقی مانده و سپس می توانم به شکل رسمی کارم را در کشتی بار دیگر شروع کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم به کشتی دریافت فکر می نماید؟ گفت: وقتی محرومیت ورزشکار تمام می گردد بستگی به خودش دارد که بخواهد به ورزش قهرمانی برگردد یا اینکه کار مربیگری کند. من هنوز درباره این موضوع فکر نکرده ام و تازه روز گذشته (سه شنبه) متوجه این تصمیم اتحادیه شدم. هنوز فرصت هست که در این خصوص فکر کنم. آرام آرام باید برنامه ریزی داشته باشم که بتوانم در آینده برای کشتی کشورم در هر جایگاهی که شد، مثمرثمر باشم.

نعمت پور تاکید نمود: در این چند سال که به خواست خودم کشتی را کنار نگذاشتم و این اتفاق برخلاف میلم بود. تنها چیزی هم که در این مدت باری از دوش من برمی داشت و یاری می کرد این دوره را بهتر از نظر روانی پشت سر بگذارم، بحث مربیگری و فعالیت باشگاهی ام بود. اینکه در فضای کشتی بودم و در این 6 سال تیم بازار عظیم را در بحث مربیگری همراهی کردم و می توانستم به کشتی خدمت کنم شیرینی خودش را داشت. زیاد صبر کردم و حالا هم منتظر خاتمه رسمی محرومیتم هستم.

قهرمان سابق کشتی فرنگی دنیا گفت: باید از علیرضا دبیر و حمید سوریان تشکر کنم چون واقعا خودجوش پیگیر شدند و بحث کاهش محرومیتم به انتها رسید. ضمن اینکه از دوستانی که در این روزهای سخت کنار من بودند؛ متشکرم و دست تک تک این افراد را می بوسم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2453

به "واکنش طالب نعمت پور به بخشیده شدن محرومیت مادام العمرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش طالب نعمت پور به بخشیده شدن محرومیت مادام العمرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید