شرایط آب و هوایی ایران در سه روز آینده، کدام مناطق بارانی می شوند؟

به گزارش هدا بلاگ، یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین شرایط آب و هوایی در سه روز آینده پرداخت.

شرایط آب و هوایی ایران در سه روز آینده، کدام مناطق بارانی می شوند؟

میزان: کبری رفیعی به تشریح آخرین شرایط آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: استان های مرکزی، قم، اصفهان، فارس و سمنان، البرز و قزوین از ساعات بعدازظهر امروز با بارش های پراکنده را روبه رو می شوند که این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز پنج شنبه علاوه بر رگبارهای پراکنده ای که در دامنه شرقی زاگرس و استان مازندران شاهد خواهیم بود، در شمال آذربایجان غربی و شرقی هم با بارش باران روبه رو می شویم.

رفیعی توضیح داد: در روز آدینه در شمال و غرب کشور، دامنه های زاگرس مرکزی، سواحل خرز و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین و زنجان شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: پدیده غالب در شرق کشور در بعضی ساعات وزش شدید باد خواهد بود که در بعضی نقاط با ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه است که منجر به کاهش دید می گردد.

رفیعی اظهار داشت: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در ساعات بعدازظهر با افزایش باد همراه است و در ساعات پایانی شب هم با احتمال بارش های پراکنده نیز روبه رو می شویم.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: پیش بینی می گردد حداکثر دما در تهران امروز به 36 درجه سانتیگراد و حداقل دما به 27 درجه سانتیگراد برسد که در طول هفته با افزایش نسبی دما همراه خواهیم بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 723

به "شرایط آب و هوایی ایران در سه روز آینده، کدام مناطق بارانی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط آب و هوایی ایران در سه روز آینده، کدام مناطق بارانی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید