شرایط استان مرکزی، قرمزتر از همواره!

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک از ثبت 18 فوتی و شناسایی 426 مورد مبتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته در استان اطلاع داد.

شرایط استان مرکزی، قرمزتر از همواره!

بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان اضافه نمود: طبق آخرین نتایج آزمایشگاهی در خصوص بیماری کروناویروس 426 مورد جدید ابتلا در 24 ساعت گذشته شناسایی شده که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا به امروز به 18195 نفر رسیده است.

وی در ادامه گفت: از 426 مورد جدید در استان 44 نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می نمایند .

جمالیان اضافه نمود: 382 مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

وی گفت: متاسفانه در این مدت 18 مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس 630 نفر می رسد.

لازم به ذکر است، بر اساس آماری که طی یکماه اخیر در استان در این خصوص اعلام می گردد، افزایش تعداد ابتلا و فوت در استان، قابل توجه است و روندی صعودی در این خصوص به چشم می خورد، چنانکه آمار امروز نسبت به آمار اعلامی روز گذشته رشد بیش از دو برابری را در شاخص فوت و رشد حدود دو برابری را در شاخص ابتلا نشان می دهد .

به گفته رئیس علوم پزشکی اراک، آمار دو روز پیش بیشترین آمار فوتی و بستری در هشت ماهه اخیر بوده است، اما آمار اعلامی امروز رکورد آمار دو روز پیش را جابجا کرد، بر این اساس به نظر می رسد شرایط در استان مرکزی بسیار قرمزتر از آنست که بتوان تصور کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1713

به "شرایط استان مرکزی، قرمزتر از همواره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط استان مرکزی، قرمزتر از همواره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید