چلسی 4- 1 شفیلد؛ آبی ها در قامت مدعی قهرمانی

به گزارش هدا بلاگ، چلسی پیروز شد امشب با نتیجه 4-1 شفیلد یونایتد را شکست دهد.

چلسی 4- 1 شفیلد؛ آبی ها در قامت مدعی قهرمانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی امشب از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان شفیلد یونایتد بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 4-1 به سود میزبان تمام شد.

تیم میزبان یعنی چلسی می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی از حریف خود پیش بیفتد اما ضربه بن چیلول با عکس العمل خوب دروازه بان حریف روبرو شد تا کار بدون گل ادامه پیدا کند.

در دقیقه 9 بازی بر خلاف انتظار این شفیلد بود که توانست به گل اول دست پیدا کند. بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه چلسی داوید مک گلدریک در دهانه دروازه با یک ضربه تکنیکی پیروز به گلزنی شد تا شفیلد 1-0 پیش بیفتد.

بعد از دریافت گل چلسی توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتاً آن ها در دقیقه 23 به گل تساوی بخش دست پیدا کردند. حرکت خوب متئو کواچیچ از جناح راست و ارسال کات بک او با ضربه تمام کننده تامی آبراهام همراه شد تا کار 1-1 گردد.

چلسی به حملات خود ادامه داد و توانست در دقیقه 34 گل دوم را هم وارد دروازه شفیلد یونایتد کند. ضربه کرنر کار شده بازیکنان چلسی با ارسال حکیم زیاش به دهانه دروازه همراه بود و بن چیلول نیز ضربه تمام کننده را وارد کرد تا کار 2-1 گردد و دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند.

چلسی می توانست در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم به گل سوم هم دست پیدا کند اما بدشانسی متئو کواچیچ از این موضوع شد تا کار با همان نتیجه 2-1 دنبال گردد .

در دقیقه 76 مسابقه چلسی توانست گل سوم را هم وارد دروازه شفیلد کند. شاگردان فرانک لمپارد به یک ضربه ایستگاهی دست یافتند. حکیم زیاش پشت توپ ایستاد و ارسال او با ضربه سر تمام کننده تیاگو سیلوا همراه بود تا کار 3-1 گردد.

این اما خاتمه کار نبود و چلسی در دقیقه 80 گل چهارم خود را هم وارد دروازه حریف کرد. تیمو ورنر با دروازه شفیلد تک به تک شد و توانست با یک ضربه مهار نشدنی کار را 4-1 کند.

در ادامه شاگردان فرانک لمپارد کار را کنترل کردند تا مسابقه نهایتاً با همان نتیجه 4-1 به اتمام برسد و چلسی موقتاً به رده سوم جدول صعود کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1917

به "چلسی 4- 1 شفیلد؛ آبی ها در قامت مدعی قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی 4- 1 شفیلد؛ آبی ها در قامت مدعی قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید