کدام فیلم های جشنواره فجر، از تلویزیون پخش می گردد؟

به گزارش هدا بلاگ، حق پخش تلویزیونی فیلم های سینمایی هوک، شماره 10 و های پاور که در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ شده اند را خریداری نموده اند.

کدام فیلم های جشنواره فجر، از تلویزیون پخش می گردد؟

محمدعلی غلامرضایی، مدیرکل تأمین و رسانه بین الملل معاونت سیما می گوید حق پخش تلویزیونی فیلم های سینمایی هوک، شماره 10 و های پاور که در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ شده اند را خریداری نموده اند. این فیلم ها در تعطیلات پیش رو برای اولین بار از شبکه های سیما اکران تلویزیونی خواهند شد. بعلاوه فیلم سینمایی موقعیت مهدی در جشنواره فیلم های سینمایی نوروز 1402 پخش می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدعلی غلامرضایی، مدیرکل تأمین و رسانه بین الملل معاونت سیما درباره پخش تلویزیونی آثار جشنواره فیلم فجر چهل ویکم گفت: پس از مذاکرات اجرا شده، حق پخش تلویزیونی فیلم های سینمایی هوک، شماره 10 و های پاور که در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ شده اند را خریداری کردیم و در تعطیلات پیش رو برای اولین باز از شبکه های سیما اکران تلویزیونی خواهند شد. در کنار فیلم های فوق، خرید حق پخش فیلم های سینمایی بی رو، بدون قرار قبلی و تروا نیز تا به امروز قطعی شده است.

مدیرکل تأمین و رسانه بین الملل از پخش فیلم سینمایی موقعیت مهدی نیز اطلاع داد و گفت: این اثر که به زندگی شهیدان والامقام باکری می پردازد و در جشنواره فیلم فجر برنده 5 سیمرغ و برترین فیلم دوره چهلم شد، در جشنواره فیلم های سینمایی نوروز 1402 نیز تقدیم مخاطبان می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3652

به "کدام فیلم های جشنواره فجر، از تلویزیون پخش می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام فیلم های جشنواره فجر، از تلویزیون پخش می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید