کشاورزی دیگر تابع زمان نیست

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان گفت: کشاورزی پیشرفته جهشی در صرفه جویی زمان و هزینه هاست.

کشاورزی دیگر تابع زمان نیست

اسد عبداللهی در آیین افتتاح نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی استان بیان نمود: امروزه کشاورزی فقط متکی بر زمین و آب نیست بلکه متکی بر تکنولوژی بوده که علاوه بر کاهش هزینه ها موجب افزایش میزان بهره وری و حتی تغییر در کارآیی رفتار کشاورز خواهد بود به نحوی که کشاورز محصول بهتر، سالم تر و با کیفیت بهتر فراوری می نماید.

وی اضافه نمود: علاوه بر این با بکارگیری تکنولوژی روز در کشاورزی این صنعت دیگر تابع زمان نیست و محصول بهتر در مدت زمان کمتری فراوری خواهد شد.

عبداللهی با بیان اینکه کشاورزی پیشرفته جهشی در صرفه جویی زمان و هزینه هاست، اضافه نمود: با استفاده از تکنولوژی محصولات صرفا خاص و منحصر به فصل خاصی نبوده و به لطف همین صنعت میوه و سبزی فصل تابستان در زمستان نیز به بار خواهد نشست.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان در مورد اهمیت برگزاری این قبیل نمایشگاه ها گفت: برای آشنایی کشاورزان استان با ابزارآلات جدید کشاورزی برگزاری و تداوم این قبیل برنامه ها ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: بخش عمده ای از شاغلین استان ما در حوزه کشاورزی فعالیت دارند و تکنولوژی می تواند به کشاورزان یاری می نماید و باید از آن بهره ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 103

به "کشاورزی دیگر تابع زمان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورزی دیگر تابع زمان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید