گشت و گذار ویدیویی در خیابان های نیویورک قرنطینه شده

به گزارش هدا بلاگ، تا زمان انتشار این خبر، همه گیری ویروس کرونا در نیویورک بیشتر از هر شهر دیگری در آمریکا احساس شده است. تا به امروز حدود 22 هزار نفر در این شهر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که تقریبا یک سوم افرادی است که در آمریکا به این بیماری مبتلا هستند. حالا که نیویورک تعطیل شده، خالی بودن خیابان های نیویورک اصلا قابل تصور نیست. به لطف ویدیویی که گروهی در یوتیوب منتشر کرده نیازی نیست ما این نیویورک جدید را تصور کنیم.

گشت و گذار ویدیویی در خیابان های نیویورک قرنطینه شده

در ویدیو گفته می شود که سرنشیان هرگز از خودرو پیاده نشده اند، پس قانون قرنطینه و فاصله اجتماعی اجرا شده است. البته خیابان ها پر از خودرو یا مردم نیستند - این ویدیو ما را به مشهورترین مناطق نیویورک می برد و اگرچه نشانه هایی از زندگی دیده می شود اما این شهر همیشه شلوغ به طرز عجیبی خالی است. البته منظور ما از کلمه خالی در حد فیلم من افسانه ام نیست، اما ساکنان این شهر بزرگ قطعا از کمبود فعالیت در این مناطق شوکه هستند.

گشت و گذار کرونایی در نیویورک

در این گشت و گذار در نیویورک ابتدا به میدان تایمز می رویم، که در آن شاهد تعداد کمی خودرو هستیم. اینجا همیشه شلوغ ترین جای شهر است، و مردم حتی در نیمه شب در خیابان حضور دارند، پس اوضاع همیشه اینطور ساکت و آرام نبوده است. این قضیه در مورد موزه هنر متروپولیتن، مرکز تجارت دنیای یک در منهتن جنوبی، پارک مرکزی، خیابان پنجم و تونل لینکلن که همیشه پر از ترافیک بودند هم صدق می کند.

در این ویدیو، تونل خالی است پس راننده هم قدرت هیوندای ولستر را به رخ می کشد. آیا در شرایط عادی می توان چنین کاری را در تونل لینکلن انجام داد؟

این نگاه متفاوتی به نیویورک است، البته ما کاملا از این تراژدی که تمام دنیا را درگیر کرده آگاه هستیم. به هشدارها درباره قرنطینه و مسافرت نکردن توجه کرده و مراقبت خودتان باشید.

منبع: motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 326

به "گشت و گذار ویدیویی در خیابان های نیویورک قرنطینه شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار ویدیویی در خیابان های نیویورک قرنطینه شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید