گلکسی زد فلیپ 3 توانست بیش از 418 هزار بار باز و بسته شدن را تحمل کند!

به گزارش هدا بلاگ، شاید عجیب به نظر برسد اما گلکسی زد فلیپ 3 در تست مقاومت توانست عملکرد بسیار حیرت انگیزی از خود به نمایش بگذارد و بیش از 418 هزار بار باز و بسته شدن را تحمل کند.

گلکسی زد فلیپ 3 توانست بیش از 418 هزار بار باز و بسته شدن را تحمل کند!

گلکسی زد فلیپ 3 در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های تاشویی است که در بازار گوشی های هوشمند برای خرید در دسترس واقع شده است و اتفاقا توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خصوص در بازار کشور کره به خود جلب کند و فروش بسیار بالایی هم داشته باشد.

یکی از نگرانی هایی که کاربران از بابت گوشی های تاشو دارند و به عبارتی ساده تر، می ترسند به سراغ آن ها بروند، عدم مقاومت آن ها در برابر باز و بسته شدن است که گلکسی زد فلیپ 3 توانسته این نگرانی را برطرف کند. البته قبل از اینکه این گوشی راهی بازار شود، سامسونگ مدعی شد زد فلیپ 3 می تواند تا 200 هزار بار باز و بسته شدن را تحمل کند و در واقع این اندازه به یک امتیاز برای این محصول تبدیل شد. با احتساب این اندازه، اگر کاربر روزی 100 بار گلکسی زد فلیپ خود را باز کند و ببندد، بعد از 5 سال دیگر نباید انتظار داشته باشد که این گوشی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

اما با این حال یکی از کاربران یوتیوب که با نام مارکیبرد شناخته می شود، یک استریم زنده را از تاریخ 8 تا 13 ژوئن امسال یعنی به مدت 5 روز برگزار کرد تا نشان دهد زد فلیپ 3 تا چه اندازهی می تواند باز و بسته شدن را تحمل کند. این تست طولانی مدت حتی شامل تست مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار هم شد تا زد فلیپ به معنای واقعی کلمه، نابود شود. حال فکر می کنید نتیجه چه شد؟

در تست باز و بسته شدن، نماینده محبوب شرکت کره ای توانست بیش از 418 هزار بار دوام بیاورد. بعد از این اندازه، گوشی خراب شد. حال این خراب شدن برای برخی از کاربران به صورتی است که گوشی دیگر باز نمی شود یا دیگر بسته نمی شود. البته بعد از 352 هزار بار باز و بسته شدن، لولاهای این گوشی هم تحت فشار سنگین قرار گرفتند و دیگر گوشی را خیلی خوب نمی بستند که حتی این هم بسیار بیشتر از 200 هزار باری است که سامسونگ به آن اشاره کرده بود. همچنین گرد و غبار و آب هم نتوانستند این گوشی را از پا در بیاورند.

اما این کاربر یوتیوب دشت برنداشت و زد فلیپ 3 را چندین بار به زمین هم انداخت تا مقاومت آن را بررسی کند که در نهایت این محصول توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. البته از قلم نیاندازید زد فلیپ 3 هیچوقت در دست یک کاربر عادی، در این شرایط سنگین و سخت مورد استفاده قرار نمی گیرد. بنابراین اگر از ترس خراب شدن، سمت گوشی های تاشو نمی آیید، باید این اطمینان را به شما بدهیم که ظاهرا زد فلیپ 3 تا زمانی که شما به گوشی جدیدی نیاز پیدا نکنید، اصلا خراب نمی شود. مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد.

همچنین این خراب شدن در حالی رخ داد که گوشی مداوم باز و بسته می شد. طبیعتا در چنین حالتی، لولاها زودتر از انتظار از کار می افتند. کاربر هیچوقت تا این مقدار گوشی را باز و بسته نمی کند، آن هم در طول یک روز. به همین علت نباید جای نگرانی باشد. حتی خراب هم شود، خود گوشی بدون مشکل کار می کند و فقط لولاها دیگر توانایی باز یا بسته نگه داشتن آن را ندارند.

شما می توانید تست مقاومت گلکسی زد فلیپ 3 را در ویدیوی بالا مشاهده کنید. البته تست باز و بسته شدن یا گرد و غبار و آب در این ویدیو وجود ندارد و فقط می توانید تست سقوط آن را مشاهده کنید. ولی در ابتدای ویدیو، می توانید بلایی که بعد از 418 بار باز و بسته شدن بر سر نماینده تاشوی سامسونگ آمد را نظاره گر باشید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3524

به "گلکسی زد فلیپ 3 توانست بیش از 418 هزار بار باز و بسته شدن را تحمل کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فلیپ 3 توانست بیش از 418 هزار بار باز و بسته شدن را تحمل کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید