گلکسی فولد 2 از دو باتری با مجموع ظرفیت 4365 میلی آمپری بهره می برد

به گزارش هدا بلاگ، جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ به نام گلکسی فولد 2 به زودی معرفی می شود و حالا می توانیم به ظرفیت باتری این گوشی اشاره کنیم. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، این گوشی از دو باتری با مجموع ظرفیت 4365 میلی آمپر ساعت بهره می برد و نسل قبلی دارای باتری 4380 میلی آمپر ساعتی بود.

گلکسی فولد 2 از دو باتری با مجموع ظرفیت 4365 میلی آمپری بهره می برد

طبق سندهای فاش شده، این دو باتری دارای ظرفیت 2275 و 2090 میلی آمپر ساعت هستند و برای مقایسه باید بگوییم باتری های گلکسی فولد از ظرفیت 2135 و 2245 میلی آمپر ساعت بهره می برند.

اگرچه گوشی گلکسی فولد گجت بی نقصی محسوب نمی شود، ولی با وجود داشتن دو نمایشگر و 6 دوربین، عمر باتری مناسبی را ارائه می کند. اما آیا نسل بعدی این گوشی می تواند چنین قابلیتی داشته باشد؟

باید خاطرنشان کنیم گلکسی فولد 2 ظاهرا از لحاظ اندازه بدنه تا حد زیادی مشابه نسل قبلی خود است و به همین خاطر سامسونگ نمی تواند از باتری بسیار بزرگ تری استفاده کند. از طرف دیگر تفاوت ظرفیت حدودا 15 میلی آمپر ساعت این دو گوشی اصلا تفاوت قابل توجهی نیست و بنابراین سامسونگ با بهینه سازی بهتر و تعبیه تراشه کم مصرف می تواند عمر باتری را افزایش دهد.

از طرف دیگر، گفته می شود گلکسی فولد 2 از نمایشگر LTPO بهره می برد که این تکنولوژی می تواند منجر به کاهش 15 تا 20 درصدی مصرف انرژی شود. روی هم رفته، باید ببینیم عمر باتری گوشی تاشو گلکسی فولد 2 چه حرفی برای گفتن دارد و آیا می تواند نظر خریداران را جلب کند یا نه.

منبع: Sam Mobile

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 905

به "گلکسی فولد 2 از دو باتری با مجموع ظرفیت 4365 میلی آمپری بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی فولد 2 از دو باتری با مجموع ظرفیت 4365 میلی آمپری بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید