گوشی مجذوب کننده ریلمی GT Master Explorer Edition

به گزارش هدا بلاگ، ماه گذشته بود که کمپانی چینی ریلمی Realme گوشی هوشمند جدیدی با نام Realme GT Master Explorer Edition را معرفی کرد که در واقع یک نسخه ویژه از سری GT Master Edition در چین است. اکنون و یک ماه پس از این رخداد، این تلفن هوشمند در فهرست دستگاه های پشتیبانی شده Google و فهرست کنسول Google Play هم مشاهده شد که می تواند بعضی مشخصات کلیدی آن را در اختیار ما قرار دهد.

گوشی مجذوب کننده ریلمی GT Master Explorer Edition

به گزارش خبرنگاران، Mukul Sharma، یک افشا کننده سرشناس هندی با نام مستعار Stufflistings اخیراً تصاویری از یک تلفن هوشمند ریلمی را منتشر نموده که نشان می دهد این دستگاه با شماره مدل RMX3366 در فهرست دستگاه های پشتیبانی شده Google و فهرست کنسول Google Play ظاهر شده است. این امر حکایت از آن دارد که این گوشی هوشمند به زودی در بازارهای هند و البته بازارهای جهانی عرضه می گردد. این افشاگر نشان می دهد که مدل RMX3366 موجود در این پایگاه در واقع همان گوشی Realme GT Master Explorer Edition است که به زودی راهی بازارها خواهد شد.

با نگاهی به اطلاعات کنسول Google Play متوجه می شویم که گوشی با شماره مدل RMX3366 از Qualcomm SM8250 با نام چیپست Snapdragon 870 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 650 استفاده می نماید و انتظار می رود با 12 گیگابایت رم عرضه گردد. علاوه بر این، گوشی هوشمند تازه دارای صفحه نمایشی با وضوح 1080 در 2400 و تراکم پیکسلی 480ppi است و اندروید 11 را با پوسته RealmeUI 2.0 اجرا خواهد نمود. کمپانی ریلمی ماه گذشته خاطرنشان کرد که این شرکت در ثانیه اول توانسته 100 میلیون یوان معادل 15 میلیون دلار آمریکا، گوشی GT Master Explorer Edition را پیش فروش کند.

مشخصات گوشی ریلمی GT Master Explorer Edition

گوشی ریلمی GT Master Explorer Edition دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی FHD AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. علاوه بر این، صفحه نمایش این تلفن همراه از +HDR10 پشتیبانی می نماید و حداکثر روشنایی +1100 نیت را ارائه می دهد. این گوشی تازه مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 است که با 8 یا 12 گیگابایت رم به همراه 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این تلفن هوشمند بعلاوه دارای 7 گیگابایت رم مجازی خواهد بود و دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی است. در بخش اپتیک، GT Master Explorer Edition دارای یک ماژول دوربین سه گانه در پشت است. این سیستم به وسیله یک دوربین 50 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین ماکرو فوق عریض 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی راهنمایی می گردد. در جلو هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی در داخل برش سوراخ پانچ قرار گرفته است.

در حال حاضر، گوشی هوشمند Realme GT Master Explorer Edition فقط در چین در دسترس است. نسخه اصلی Realme GT Master Edition با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2799 یوان (430 دلار آمریکا) به فروش می رسد. در همین حال، مدل با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را می توان با قیمت 3099 یوان (476 دلار آمریکا) خریداری کرد. با توجه به مشاهده اخیر این گوشی در فهرست کنسول Google Play می توان انتظار داشت که عرضه جهانی آن چندان دور نخواهد بود اما تا به امروز گزارش دقیقی از این تاریخ و البته قیمت جهانی آن در دست نیست.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3195

به "گوشی مجذوب کننده ریلمی GT Master Explorer Edition" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مجذوب کننده ریلمی GT Master Explorer Edition"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید