Galaxy Z Flip بر صدر جدول پرفروش ترین گوشی های تاشو تکیه زد

به گزارش هدا بلاگ، همانطور که می دانید سامسونگ گوشی های تاشوی خود را امسال با اسمارت فون Galaxy Z Flip بروزرسانی کرد، این محصول پس از Galaxy Fold دومین گوشی تاشوی غول تکنولوژی کره ای است. اکنون نیز طبق گزارش های شرکت تحلیلگر Display Supply Chain Consultants ( DSCC )، گوشی Galaxy Z Flip لقب پرفروش ترین اسمارت فون تاشوی سال 2020 را به خود اختصاص داد.

Galaxy Z Flip بر صدر جدول پرفروش ترین گوشی های تاشو تکیه زد

راس یانگ، بنیان گذار شرکت های پژوهشی DSCC و DisplaySearch، در توییت جدیدی مدعی شد باوجود اینکه Galaxy Z Flip پرفروش ترین گوشی تاشوی امسال شد، انتظار می رود که Galaxy Z Flip 2 و Galaxy Z Fold 3 نیز برای پرفروش ترین محصول تاشوی سال 2021 به عرصه رقابت وارد شوند.

برخلاف Galaxy Fold، گوشی Galaxy Z Flip با طراحی clamshell ساخته شده است. اما علیرغم اینکه Galaxy Z Flip به همراه پرچمداران سری Galaxy S20 حدود یک سال پس از Galaxy Fold معرفی شد، هر دو گوشی تاشو از پردازنده Snapdragon 855 شرکت کوالکام استفاده می کنند.

البته پنل AMOLED استفاده شده در Galaxy Z Flip توسط یک لایه شیشه فوق نازک (UTG) محافظت می شود. این لایه UTG باعث می شود Z Flip از Galaxy Fold که از پلی آمید بی رنگ (CPI) استفاده می کند، بسیار بادوام تر شود. این دو یک تفاوت مهم دیگر هم دارند؛ جالب است بدانید علیرغم اینکه یک سال پس از Galaxy Fold معرفی شد، Galaxy Z Flip با قیمت 1380 دلار، 600 دلار ارزان تر از Galaxy Fold قیمت گذاری شد.

تمام این عوامل باعث شدند اسمارت فون تاشوی Galaxy Z Flip از Galaxy Fold بسیار جذاب تر جلوه کند و فروش خیره کننده ای داشته باشد. البته یانگ اطلاعات دقیقی راجع به مقدار فروش Z Flip ارائه نکرده است، اما می دانیم تا ماه مارس سامسونگ حدود 400,000 واحد از این محصول را فروخته بود و با این وجود می توان فروش Galaxy Z Flip را حدود 1 میلیون واحد تخمین زد.

یانگ همچنین SCHOTT، شرکت تولیدکننده لایه محافظ UTG، را یکی از بزرگ ترین برندگان این رقابت معرفی کرد، چون گمان می رود که همین تکنولوژی در Galaxy Z Fold 2 هم استفاده خواهد شد.

البته شرکت نام آشنای Corning نیز احتمالاً در آینده ای نزدیک لایه های UTG خود را برای شرکت اپل عرضه می کند و به رقابت در این حوزه راه می یابد. اما فعلاً در سال آینده باید منتظر رقابت Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 2 در بازار اسمارت فون های تاشو باشیم.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1140

به "Galaxy Z Flip بر صدر جدول پرفروش ترین گوشی های تاشو تکیه زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Galaxy Z Flip بر صدر جدول پرفروش ترین گوشی های تاشو تکیه زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید