آخرین شرایط بسته حمایتی رانندگان تاکسی

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از ارسال فهرست رانندگان مشمول دریافت بسته حمایتی به وزارت کار ورفاه اجتماعی اطلاع داد.

آخرین شرایط بسته حمایتی رانندگان تاکسی

به گزارش خبرنگاران مرتضی ضامنی در مصاحبه با ایسنا، در تشریح اخرین شرایط بسته حمایتی رانندگان تاکسی که پس از شیوع کرونا ویروس در کشور مقرر بود به انها داده گردد گفت: موضوع بسته حمایتی این رانندگان از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بود و در جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور نیز مجددا مورد تاکید نهاده شد؛ همچنین در جلساتی که با دولت هم داشتیم همیشه این بحث مورد تاکید نهاده شده است.

وی اضافه نمود: دولت قبول دارد که حمل و نقل عمومی به عنوان یک بخش اولویت دار باید دیده گردد بر همین اساس در روز چهارشنبه هفته جاری فهرستی از رانندگان حمل و نقل عمومی که مشمول دریافت بسته حمایتی هستند با امضای وزیر کشور برای وزیر کار ورفاه اجتماعی ارسال شد.

وی ادامه داد: بی تردید از فردا (شنبه) این موضوع پیگیری خواهد شد که فرایند تخصیص این بسته های حمایتی به رانندگان مشمول انجام گردد. وزارت کار این فهرست را در اختیار نداشت و لازم بود در بخش های مختلف این فهرست تهیه و ارسال گردد که به حمدالله این کار انجام شد؛ بر همین اساس امیدواریم که تخصیص این بسته های حمایتی در اینده نزدیک محقق گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 356

به "آخرین شرایط بسته حمایتی رانندگان تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بسته حمایتی رانندگان تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید