آخرین شرایط پروژه چهل اختران قم

به گزارش هدا بلاگ، مدیر منطقه یک شهرداری قم از پیشرفت 52 درصدی پروژه چهل اختران با تملک 110 پلاک اطلاع داد.

آخرین شرایط پروژه چهل اختران قم

مجید محمدرضاخانی اجرای پروژه چهل اختران را یکی از پروژه های مهم منطقه یک در سال 1401 دانست و گفت: ادامه این پروژه سال جاری با توجه به تأمین منابع اقتصادی آن در سفر اخیر ریاست جمهوری به شهر قم، در دستور کار قرار گرفته است.

او تعداد املاک واقع در طرح چهل اختران را 150 پلاک گفت و اضافه نمود: تا امروز تعداد املاک خریداری شده در این طرح 110 پلاک بوده و تملک 40 پلاک هنوز به جای مانده است که امیدواریم به زودی به انتها برسد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم، یکی مسائل تملک در محدوده چهل اختران را قیمت پایین املاک دانست و بیان نمود: املاک قدیمی ساز هستند و ارزش ریالی کمتری نسبت به سایر نقاط شهر دارند و این موضوع چالش هایی برای اهالی این محله ایجاد نموده است.

او حجم عملیات اجرا شده در پروژه چهل اختران را 15 هزار و 276 مترمربع عنوان نمود و گفت: اندازه پیشرفت فیزیکی پروژه تا امروز در حدود 52 درصد بوده و برای ادامه پروژه با حجم 14 هزار و 400 مترمربع نیازمند 160 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

محمدرضاخانی در انتها با تأکید بر استفاده از اراضی 48 هکتاری در اتمام این پروژه عنوان نمود: خوشبختانه با تأمین منابع اقتصادی این پروژه و اختصاص دوباره مدیریت اراضی 48 هکتاری به شهر قم امیدواریم این پروژه نیز به زودی به بهره برداری برسد.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3549

به "آخرین شرایط پروژه چهل اختران قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پروژه چهل اختران قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید