آخر هفته شهریور را در کدام گالری ها سپری کنیم؟

به گزارش هدا بلاگ، فرا رسیدن آخر هفته شاید زمان مناسبی باشد که بخواهیم تعطیلات خود را با تماشا آثار هنری سپری کنیم؛ آنچه در ادامه می توانید نگاهی به لیست نمایشگاه هایی است که این روزها در گالری ها برپا هستند.

آخر هفته شهریور را در کدام گالری ها سپری کنیم؟

گزارش خبرنگاران مروری دارد بر نمایشگاه هایی که در روزهای پایانی هفته برپا هستند، با تاکید بر اینکه پیش از حضور در گالری بهتر است در تماسی، از برپایی نمایشگاه در روزهای کرونایی اطمینان حاصل کنید و برای رعایت پروتکل ها با معین وقت قبلی در محل حاضر شوید.

یک عادت عجیب و غریب خود زیست نگارانه

نمایشگاه انفرادی نقاشی یک عادت عجیب و غریب خودزیست نگارانه از آذرخش عسکری با گردآوری مریم مجد تا 22 شهریور در گالری اُ واقع در

خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18، طبقه اول برپا خواهد بود. این گالری از ساعت 12 تا 20 فعال و روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل خواهد بود.

شماره تماس: 02188324828

حیات

نمایشگاه گروهی نقاشی حیات به گردآورندگی عرفان بی باک و با حضور هنرمندانی همانند عرفان بی باک، مصطفی توکلی، فرشید حیدری، مهدی ریحانی، آیدا سلامی، سینا ضیائی، لیلی فیصلی، سینا گله داری و محمدعلی نیکورای در گالری سیحون تا 24 شهریور برپا خواهد بود.

این گالری روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه تعطیل و سایر روزهای هفته از ساعت 15 تا 19 فعال است. برای بازدید از این نمایشگاه باید وقت قبلی داشته و جهت هماهنگی با شماره 02188711305

تماس بگیرید.

گالری سیحون در خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره 11 واقع شده است.

آداد

نمایشگاه انفرادی نقاشی آداد از علیرضا آدم بکان که 12 شهریور ماه افتتاح می گردد تا آدینه دوم مهرماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، پلاک 16 برپا است.

این نمایشگاه شنبه ها تعطیل و سایر روزها از ساعت 11 تا 19 فعال است.

شماره تماس: 02188326689

انسان بودن

نمایشگاه انفرادی حجم انسان بودن از سارا توانا تا 26 شهریور در گالری پروژه های آران برپا خواهد بود. این گالری در خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک 5 واقع شده و شنبه ها و یکشنبه ها تعطیل است. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 13 تا 18 به گالری مراجعه نمایند.

شماره تماس: 0216670797

سراب معکوس

نمایشگاه انفرادی حجم سراب معکوس از رامتین حمیدی تا 19 شهریور در گالری زیرزمین دستان واقع در خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک 6 برپا است. این گالری شنبه ها و دوشنبه ها تعطیل و از ساعت 11 تا 19 فعال است.

شماره تماس: 02122023114

مژده

گالری مژده نمایشگاه عکس هستم، آنچه می بینیم را با حضور 25 هنرمند و کیوریتوری سهراب احمدی عصر آدینه، 12 شهریور افتتاح خواهد نمود.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان: شهرام احمدزاده، آرمان استپانیان، مهدیه افشار، رامین حائری زاده، مجید حجتی، بابک حقی، هوفر حقیقی، سیامک زمردی مطلق، مریم زندی، سارا ساسانی، مهدی سحابی، مریم سعیدپور، احمد عالی، نازلی عباس پور، نازلی عباسی، فرشاد فرشته حکمت، محمد فرنود، پریسا فهامی، بابک کاظمی، مجید کورنگ بهشتی، عباس کیارستمی، وحید مومن زاده، مهران مهاجر، غزاله راهنمایی و آلفرد یعقوب زاده به تماشا درمی آید.

نمایشگاه هستم، آنچه می بینم تا 23 شهریور ماه دایر خواهد بود و علاقه مندان با رعایت تمامی قوانین بهداشتی و فاصله اجتماعی می توانند در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک 27 از آثار تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3204

به "آخر هفته شهریور را در کدام گالری ها سپری کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر هفته شهریور را در کدام گالری ها سپری کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید