آذرماه مدارس بازگشایی می شوند

به گزارش هدا بلاگ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: از 15 آبان تا اول آذرماه مدارس با رعایت فاصله های اجتماعی بازگشایی می شوند.

آذرماه مدارس بازگشایی می شوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا در دنیا باعث اختلال در فعالیت های جامعه بشری شد و تا به امروز جان بسیاری از انسان ها را گرفته است و همچنان کوشش ها برای یافتن درمان قطعی این ویروس در جریان است.

فعالیت های آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه ها در دنیا تحت تأثیر ویروس کرونا به ناچار و از ترس به خطر افتادن جان به سمت و سوی آموزش مجازی رفت و شاید بتوان گفت ویروس کرونا تجربه جدیدی از زندگی را پیش روی جوامع مختلف بشری در دنیا گذاشت.

حال با گذشت یک ماه از فصل پاییز چگونگی تحصیل دانش آموزان در مقاطع و منطقه ها مختلف به یکی از دغدغه های مهم خانواده ها تبدیل شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در جمع خبرنگاران در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کل کشور از ابتدای مهر 45 هزار مدرسه بصورت حضوری برگزار می گردد.

علیرضا کاظمی اضافه نمود: مدارس را به دو دسته بالای 15 نفر و زیر 15 نفر تقسیم نموده ایم که مدارس زیر 15 نفر می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون احتیاج به اینترنت فعالیت نمایند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان افزایش می یابد، اضافه نمود: در کل کشور واکسیناسیون جامعه دانش آموزی بیش از 70 درصد است و از دانش آموزان و اولیا خواستاریم که واکسیناسیون را تا رسیدن به 100 درصد انجام دهند.

وی گفت: برگزاری مدارس به صورت حضوری منوط به واکسیناسیون نیست، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر موارد، مدیران مدارس ارزیابی های بازگشایی مدارس را از اول آبان شروع می نمایند و با توجه به اینکه اختیار بازگشایی را به شورای مدرسه و منطقه داده ایم، نهایتاً از 15 آبان تا اول آذرماه مدارس با رعایت فاصله های اجتماعی بازگشایی می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3297

به "آذرماه مدارس بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرماه مدارس بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید