آقای روحانی! صدای آمریکا از حنجره کسانی بیرون می آید که 6 سال تمام سرمایه های مملکت را به اخم و لبخند های کدخدا گره زدند

به گزارش هدا بلاگ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای به فریاد های امروز رئیس جمهور در دیدار با مردم یزد واکنش نشان داد.

آقای روحانی! صدای آمریکا از حنجره کسانی بیرون می آید که 6 سال تمام سرمایه های مملکت را به اخم و لبخند های کدخدا گره زدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای در واکنش به فریادهای امروز رئیس جمهور در بر سر مردم در یزد توضیح داد: آقای روحانی برسر مردم فریاد نکشید. جنس شعار های امروز مردم از همان وعده هایی است که قرار بود 100 روزه حل کنید.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آقای روحانی فریاد ها و عصبانیت امروز حضرتعالی خود طبل ناکارآمدی و از خالی بودن کارنامه است، امروز بعد از 6 سال دیگر مردم با سخنرانی و رجز خوانی های شما شادی نمی نمایند امروز ملت از دولت ناکارآمد شما کارنامه می خواهد، مردم به جای شنیدن فریاد های شما وضعیت اقتصادی و سفره هایشان را می بینند، دیگر مجالی برای شعار و وعده نیست امروز باید جوابگو باشید.

آقای روحانی برسر مردم فریاد نکشید، در طول چهل سال انقلاب اسلامی صدای آمریکا هرگز از حنجره مردم بیرون نیامد، صدای آمریکا از حنجره کسانی بیرون می آید که در این 4 دهه پیوسته دم از تعامل و سازش با دولت های مستکبر آمریکا زدند، پاسخشان را هم از همان دولت ها گرفتند.

صدای آمریکا از حنجره کسانی بیرون می آید که 6 سال تمام سرمایه های مملکت را به اخم و لبخند های کدخدا گره زده بودند و امروز که مردم شعار روحانی روحانی، اقتصاد اقتصاد سر می دهند جز دو قطبی کردن جامعه حرفی برای گفتن ندارد، جنس شعار های امروز مردم از همان وعده هایی است که قرار بود 100 روزه حل کنید.

آقای روحانی انتخابات ریاست جمهوری دو سال است تمام شده، ولی شما همچنان انتخاباتی صحبت می کنید، علت این همه هجمه به قوه قضائیه در برخورد با فساد و رانت خواری چیست؟ این دو قطبی سازی در فضای حکومت چه آورده ای برای مردم و نظام اسلامی دارد؟ آقای روحانی از چه برآشفته اید؟ از شعار های به حق مردمی و یا از روند مثبتی که قوه قضائیه در برخورد با دانه درشت ها و از جمله مسئولین و خانواده هایشان در پیش گرفته است؟

چرا در ایام سه ماه مانده به انتخابات یادتان افتاده است که فساد ها را برملا کنید؟ چرا در 6 سال گذشته فساد های مد نظر را بیان ننموده اید؟ شما که مجال عرض اندام به منتقدانتان هم نمی دهید چگونه است که این همه مدت سکوت نموده اید؟

آقای رئیس جمهور همچنان که وزیر نفت را مسئول می کنید که ارقام میلیونی را برای مردم شرح دهد، از آقای همواره وزیر نفت که خود بزرگ ترین متهم فساد چندین میلیاردی کرسنت است، در خصوص این ارقام هم شرح بخواهید مگر نامه تان در این مورد در زمانیکه در صندلی دبیر شورای عالی امنیت ملی بودید را فراموش نموده اید؟

از آقای زنگنه در خصوص زیان چند صد میلیون دلاری حذف کارت سوخت به مردم و بیت المال هم شرح بخواهید!

همچنان که رئیس بانک مرکزی را مسئول می کنید تا مساله 2 میلیارد دلار را برای مردم شرح دهد، از زیان چند میلیار دلاری بحران ارزی سال 97 هم شرح بخواهید، در خصوص چند میلیارد دلار ارز 4200 تومانی که به جیب دلالان رفت و صرف کالا های غیراساسی شد، رانت ارزی که در اوج بحران های اقتصادی به جای مردم و معیشت آن ها صرف تفریح رفاه طلبان شد هم شرح بخواهید.

گویا تا امروز صدای مردم را نشنیده بودید، این صدای واقعی مردم است، همان صدایی که به امید حل کردن بحران های اقتصادی به شما در دو مرحله اعتماد کردند، همان هایی که دل به شعار هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد خوش نموده بودند، امروز آن ها نتیجه اعتمادشان را می خواهند، مردم را به آمریکایی بودن متهم نکنید، جامعه را به دو قطبی شدن سوق ندهید، از عملکرد دولتتان با سعه صدر دفاع کنید البته اگر حرفی برای گفتن داشته باشید!

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل مردم را رکن رکین جامعه اسلامی و خط قرمز خود می داند و پرخاشگری و اتهام به آن ها را بر نمی تاباند و شما را به جای فعالیت های انتخاباتی در ایام پیش رو به ارائه گزارش از عملکردتان با توجه به وعده های انتخاباتی 92 و 96 دعوت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 51

به "آقای روحانی! صدای آمریکا از حنجره کسانی بیرون می آید که 6 سال تمام سرمایه های مملکت را به اخم و لبخند های کدخدا گره زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای روحانی! صدای آمریکا از حنجره کسانی بیرون می آید که 6 سال تمام سرمایه های مملکت را به اخم و لبخند های کدخدا گره زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید