آقای ماسک پوش مقابل پرسپولیس بازی می نماید

به گزارش هدا بلاگ، تیم فوتبال تراکتور روز پنجشنبه قرار است در استادیوم یادگار امام تبریز میزبان قرمز های پایتخت باشد، اما مهمترین چالش این تیم برای بزی مقابل پرسپولیس انتخاب سنگربان تراکتور برای محافظت از قفس توری این تیم برابر پرسپولیس است.

آقای ماسک پوش مقابل پرسپولیس بازی می نماید

بعد از اینکه محمد رضا اخباری در بازی تراکتور و گل گهر از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد، حبیب فرعباسی که از نفت مسجد سلیمان به این تیم آمده بود جایگزین این دروازه بان شد و در ادامه بازی مقابل گل گهر و همچنین 90 دقیقه مقابل آلومینیوم درون دروازه تراکتوری ها نهاده شد تا بعد از 12 هفته فرصت حضور در ترکیب ثابت تراکتوری ها را به دست بیاورد.

اخباری که از شروع فصل تا هفته دوازدهم دروازه بان ثابت تراکتور بود، بعد از معاینات لازم خیلی زود به تمرینات بازگشت و شاهد حضورش در تمرینات پیش از بازی با آلومینیوم هم بودیم. حال بعد از بازی هفته سیزدهم، تراکتوری ها از دیروز خود را برای بازی حساس هفته چهاردهم مقابل پرسپولیس حاضر می نمایند و در تمرین اول آن ها شاهد حضور اخباری و فرعباسی بودیم که یکی از آن ها می تواند پاسخ ابهام ترکیب تراکتور در خط دروازه این تیم مقابل پرسپولیس باشد.

اخباری به مانند تمرینات پیش از بازی با آلومینیوم، در تمرین روز گذشته هم با ماسک حضور یافت، اما مسئله ای برای انجام هیچ یک از تمرینات نداشت و در حالتی برابر با فرعباسی تمرین کرد. حال باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینم که تصمیم کادر فنی تراکتور برای انتخاب دروازه بان مقابل پرسپولیس چه خواهد بود؟

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2373

به "آقای ماسک پوش مقابل پرسپولیس بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای ماسک پوش مقابل پرسپولیس بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید