آنالنا بائربوک و وانگ ئی ملاقات مجازی انجام دادند

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت خارجه آلمان بیان کرد که آنالنا بائربوک وزیر خارجه این کشور امروز پنجشنبه با وانگ ئی همتای چینی خود در اولین ملاقات به وسیله ویدئو کنفرانس، درباره موضوعاتی از قبیل روابط دوجانبه بین دو کشور و بحران های جهانی تبادل نظر نموده است.

آنالنا بائربوک و وانگ ئی ملاقات مجازی انجام دادند

وزارت خارجه آلمان به نقل از سخنگوی این وزارتخانه در توییتی که در این باره منتشر کرد، نوشت: همکاری نزدیک با چین در بسیاری از زمینه ها مهم است. این امر در خصوص سیاست های زیست محیطی و آب و هوا نیز صدق می نماید. بدون پرجمعیت ترین کشور دنیا، مبارزه با بحران آب و هوا و پیامدهای دنیای آن ممکن نخواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان بعلاوه در ادامه اضافه نمود که احترام به قوانین بین الملل به عنوان اصلی مهم برای همکاری لازم است و بائربوک و وانگ درباره موضوعاتی بحث کردند که آلمان و چین درباره شان اختلاف نظرهای اساسی دارند از جمله حقوق بشر.

ملاقات مجازی مذکور در حالی صورت می گیرد که بائربوک پیشتر اعلام نموده بود که در المپیک زمستانی 2022 در پکن شرکت نخواهد کرد.

وی بعلاوه گفته بود که این تصمیم شخصی او بوده و موضوع تحریم دیپلماتیک المپیک پکن همچنان با شرکای اتحادیه اروپا مورد بحث قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3470

به "آنالنا بائربوک و وانگ ئی ملاقات مجازی انجام دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالنا بائربوک و وانگ ئی ملاقات مجازی انجام دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید