آنچه امروز در یمن رخ می دهد نتیجه حمایت آمریکا از عربستان است

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن، خاطر نشان کرد که آنچه که امروزه در یمن روی میدهد نتیجه مخالفت آمریکا با صلح و مشارکت در تجاوز به یمن و حمایت از اقدامات ائتلاف سعودی است.

آنچه امروز در یمن رخ می دهد نتیجه حمایت آمریکا از عربستان است

وی اضافه نمود: آمریکا، عربستان و ائتلاف متجاوز سعودی مسئولیت اوضاع کنونی یمن را برعهده دارند.

الحوثی خاطر نشان کرد: برایان هوک (نماینده ویژه آمریکا در امور ایران) به تازگی با حضور در ریاض از حمایت کشورش از عربستان خبر داده است.

این در حالیست که جنگنده های سعودی به صورت گسترده ای اقدام به بمباران مناطق مختلف یمن کرده اند. در جریان این حملات تعدادی از غیر نظامیان یمنی از جمله بچه ها قربانی شده اند.

لازم به ذکر است که از آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن در مارس 2015 تا به امروز نه تنها تعداد زیادی از مردم این کشور در جریان حملات هوایی متجاوزان به شهادت رسیده اند بلکه به دنبال محاصره یمن توسط سعودی ها، اوضاع اقتصادی مردم این کشور به شدت وخیم شده است.

گسترش ویروس کرونا و نبود زیر ساختهای بهداشتی در این کشور و تخریب بیشتر بیمارستانها و درمانگاه ها توسط جنگنده های سعودی باعث شده تا علاوه بر مسائل معیشتی و رویارویی با متجاوزان، گسترش ویروس کرونا نیز در این کشور قربانی بگیرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1124

به "آنچه امروز در یمن رخ می دهد نتیجه حمایت آمریکا از عربستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه امروز در یمن رخ می دهد نتیجه حمایت آمریکا از عربستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید