آکواریوم باتومی ، نمایشی شگفت انگیز از دنیای زیر آب

به گزارش هدا بلاگ، شهر باتومی را می توان یکی از بهترین مقاصد توریستی در گرجستان و حتی منطقه قفقاز دانست . این شهر با سواحل جذاب ، جاذبه های متعدد ، طبیعت زیبا ، مجموعه های تفریحی و تفریحات مهیج آبی و ساحلی نقش بسزائی در صنعت گردشگری گرجستان ایفا می نماید . آکواریوم باتومی Batumi Aquarium یکی از محبوب ترین جاذبه های این شهر است که از طراحی منحصر به فرد برخوردار بوده و گونه های مختلف آبزی را به نمایش گذاشته است . این آکواریوم علاوه بر جنبه تفریحی از لحاظ آموزشی نیز مورد توجه واقع شده و بسیاری از موسسات از آن برای آموزش دانشجویان خود استفاده می نمایند . هزینه بازدید از آکواریوم شهر باتومی مناسب است لذا به گردشگران پیشنهاد می شود در سفر به باتومی حتما از این مجموعه دیدن نمایند .

آکواریوم باتومی ، نمایشی شگفت انگیز از دنیای زیر آب

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

این آکواریوم به عنوان یکی از برترین جاذبه های باتومی حدود 2 هزار متر مربع مساحت دارد . در این مجموعه دیدنی گونه های متنوعی از آبزیان متعلق به نقاظ مختلف جهان نگهداری می گردد . آکواریوم شهر ساحلی باتومی در ابتدای آغاز به کار خود تنها 60 گونه از آبزیان را به نمایش گذاشته بود اما این روزها بر تنوع گونه ها افزوده شده و به بیش از 100 گونه از آبزیان متعلق به دریای سیاه ، اقیانوس آرام ، ماهی های آب شیرین گرجستان و … رسیده است . این آکواریوم می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی باشد که همراه با بچه ها خود به باتومی سفر نموده اند . در واقع بازدید از این مجموعه می تواند برای تمامی گروه های سنی جذاب و جالب باشد .

طراحی آکواریوم باتومی

علاوه بر گونه های آبزی موجود در این آکواریوم ، طراحی فوق العاده این مجموعه نیز می تواند برای گردشگران تور باتومی جالب باشد . ساختمان آکواریوم با الهام از طبیعت و سواحل زیبای باتومی ساخته شده است . در واقع سازه این مجموعه به شکل 4 قلوه سنگ بنا شده که هر یک از سنگ ها نمادی از دریای اژه و مدیترانه ، اقیانوس هند ، دریای سیاه و اقیانوس آرام هستند . هر کدام از بخش های آکواریوم دارای فضای نمایشگاهی برای به نمایش گذاشتن انواع آبزیان ، فضای آموزشی و فضاهای خالی برای کافه ها ، مغازه ها و سالن مرکزی می باشند . توجه داشته باشید که این مجموعه در بندر باتومی در نزدیکی سواحل دریای سیاه واقع شده و دسترسی به آن بسیار راحت و آسان می باشد .

اطلاعاتی درباره آکواریوم باتومی

  • آدرس آکواریوم باتومی : 51Rustaveli Ave, Batumi, Georgia
  • تلفن آکواریوم شهر باتومی : 422221730 - 995+
  • ساعت بازدید از آکواریوم گرجستان باتومی : از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر
  • قیمت بلیط آکواریوم باتومی : 2 لاری
منبع: لذت سفر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 277

به "آکواریوم باتومی ، نمایشی شگفت انگیز از دنیای زیر آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم باتومی ، نمایشی شگفت انگیز از دنیای زیر آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید