ابراهیم شکوری: رای مردم به علی کریمی است

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون باشگاه پرسپولیس از جمله مدیران کنار کشیده از انتخابات فدراسیون برای حضور هیات رئیسه محسوب می گردد

ابراهیم شکوری: رای مردم به علی کریمی است

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در حالی که پیش از این به عنوان نامزد حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح بود به ناگهان از ادامه حضور در این عرصه انصراف داد.

ابراهیم شکوری در حاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره حذف شدن علی کریمی از انتخابات گفت: فوتبالیست هایی بودند که سالیان سال برای این فوتبال زحمت کشیدند اما شرایط مجمع خاص است و اینکه مردم و فوتبالی ها چه چیزی دوست دارند، اعمال نمی گردد. این طبیعت فوتبال است. شاید خود علی کریمی می دانست که چنین اتفاقی رخ می دهد اما همین که در انتخابات حضور پیدا کرد و او را تشویق کردند، اتفاق بسیار خوبی بود.

او ادامه داد: قطعا رای مردم علی کریمی است اما مجمع، رئیس فدراسیون را انتخاب می نماید. امیدوارم کسی رئیس فدراسیون گردد که به فوتبال ما یاری کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2491

به "ابراهیم شکوری: رای مردم به علی کریمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم شکوری: رای مردم به علی کریمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید