ساپینتو: به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک نمی گویم

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر عدالت بود، استقلال قهرمان می شد.

ساپینتو: به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک نمی گویم

به گزارش ایرنا، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از سرانجام بازی با تراکتور که با فزونی شگفت انگیز هفت بر یک به سرانجام رسید، گفت: در مقابل یک تیم خوب و قدرتمند یک نتیجه تاریخی را کسب کردیم و توانستیم هفت گل به تراکتور بزنیم.

وی اضافه کرد: اجازه ندادند استقلال قهرمان گردد، ما مستحق قهرمانی بودیم، شاید روزی اجازه بدهند استقلال قهرمان گردد و تا آن روز به جنگیدن ادامه خواهیم داد.

سرمربی استنقلال اعلام نمود: این باور نکردنی بود که طرفداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به مقدار کافی به طرفداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار گردد.

درباره اینکه حجت کریمی گزینه اول و آخر باشگاه را ساپینتو اعلام نموده است، اعلام کرد: درباره این موضوع حرف زدیم. خسته هستم، اگر این موضوع تا هفته بعد حل نگردد نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ خسته هستم از اینکه ما می خواهیم، آنها می خواهم، باید این موضوع برای خود من حل گردد. باید دو ماه پیش قرارداد من تمدید می شد، ما باید برای فصل بعد باید آماده شویم و وقت نداریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به تیم پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شد تبریک خواهید گفت یا خیر؟ گفت: من نمی توانم تبریک بگویم. به آنها احترام می گذارم بازی شان را بردند، به پرسپولیس و سپاهان احترام می گذارم اما نمی توانم به تیمی تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود. اگر می گذاشتند استقلال قهرمان می شد. اگر عدالت بود استقلال قهرمان می شد، فصل بعد اگر بمانم ما بهتر نباشیم و آنها بهتر باشند مسئله ای برایم نیست. این نظر من است و علیه هیچ کسی نبود و فقط نظرم بود که ما مستحق قهرمانی بودیم.

وی توضیح داد: هیچ مسئله ای با بازیکن نداریم، در این دو بازی این مدیریت را داشتم که بعضی بازیکنان استراحت نمایند. این را در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم. همه بازیکنان در دسترس بودند، اما به نظرم بعضی بازیکنان در بازی قبلی باید استراحت می کردند. این بازی هم همینطور، این مدیریت کردن سرمربی تیم است، من به همه بازیکنانم افتخار می کنم.

ساپینتو گفت: همه می گویند استقلال این شایستگی را داشت تا 12 امتیاز بیشتر داشته باشد. بدشانسی و تصمیمات بد، اشتباهات بزرگ وجود داشت. در بعضی بازی ها اشتباه داشتیم. ولی من در خصوص آنها صحبت نمی کنم و در خصوص امتیازاتی که از ما گرفتند، حرف می زنم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3675

به "ساپینتو: به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک نمی گویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: به تیمی که شایسته قهرمانی نبود تبریک نمی گویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید