اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه در رشد علمی و پژوهشی ملی و منطقه ای نقش مهمی دارد

به گزارش هدا بلاگ، رئیس دانشگاه تهران از نقش آفرینی اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه در رشد علمی و پژوهشی ملی و منطقه ای خبر داد.

اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه در رشد علمی و پژوهشی ملی و منطقه ای نقش مهمی دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، در چهاردهمین کنفرانس اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه (AUAP) و نیز جلسه سالانه هیأت رئیسه اتحادیه که به ریاست دانشگاه تهران برگزار شد، نیلی احمدآبادی با تبیین پیشرفت های اخیر اتحادیه، به تشریح مجموعه ای از فعالیت ها در دو سال اخیر پرداخت و گفت: اصلاح اساسنامه اتحادیه با بهره گیری از یک تیم بین المللی جهت تصویب در جلسه اخیر، طراحی، پایه ریزی و تصویب برنامه تبادل دانشجویی (APSEP)، ایجاد مرکز رشد و انتقال تکنولوژی و تلاش برای جذب سرمایه، برگزاری برنامه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، طراحی و راه اندازی وبگاه اتحادیه مطابق با استاندارد های بین المللی، جذب اعضای جدید، مطالعه و پیمایش چالش ها، شرایط و فعالیت دانشگاه های عضو در دوران کرونا و نیز اجرای مختلف برنامه های کارآفرینی از مهم ترین فعالیت های اجرا شده است.

رییس دانشگاه تهران در ادامه با تحلیل فرایند جابه جایی دانشجویان در سطح جهانی، یکی از دلایل اقبال دانشجویان بین المللی به منطقه آسیا و اقیانوسیه و افزایش جذب این دانشجویان در دانشگاه های عضو اتحادیه را فعالیت های مستمر اتحادیه در جهت شناساندن ظرفیت های اعضا به جامعه بین المللی برشمرد.

در این نشست، معاون دوم جدید اتحادیه با رأی اعضا و از میان کاندیدا های مختلف، اعضای جدید هیأت رئیسه اتحادیه و اعضای مسئولان منطقه ای (CCC) انتخاب شدند. نیلی احمدآبادی نیز به عنوان عضو هیأت رئیسه و محمد حسین صراف زاده به عنوان مسئول منطقه ای در این اتحادیه، حضور خواهند داشت.

گفتنی است، در این کنفرانس که با سخنرانی رئیس دانشگاه تهران آغاز شد، بیش از 300 دانشگاهی و کارآفرین بین المللی حضور داشتند و با ارائه سخنرانی به صورت مجازی، به مصاحبه در خصوص آینده آموزش عالی پرداختند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2013

به "اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه در رشد علمی و پژوهشی ملی و منطقه ای نقش مهمی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه در رشد علمی و پژوهشی ملی و منطقه ای نقش مهمی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید