شرح استاندار تهران درباره محدودیت های کرونایی

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار تهران گفت: محدودیت های کرونایی اقتضایی و منطقه ای است.

شرح استاندار تهران درباره محدودیت های کرونایی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،محسن منصوری استاندار تهران در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: در جلسه ستاد ملی کرونا تصمیم این بود که بعضی از محدودیت ها منطقه ای باشد و ما نمی خواهیم بخشنامه سراسری بدهیم اما در سطح شهرستان اگر شرایط حادی احساس شد فرمانداران اطلاع دهند تا در مورد آن تصمیم گیری گردد.

استاندار تهران ادامه داد: انشالله محدودیت ها اقتضایی و منطقه ای است. استاندار تهران گفت: در ستاد ملی محدودیت های دوازده گانه به مدت یک هفته دیگر ادامه دارد و باید رعایت گردد.

منصوری اعلام کرد: به لطف خدا کوشش شد زیر ساخت هایی در حوزه بهداشت داشته باشیم بیمارستان 160 تخت خواب ملارد یکی از این پروژه ها است دوستان ما در استانداری باید از مالیات بر ارزش افزوده ده میلیارد تومان برای این بیمارستان یاری گردد.

وی با تاکید بر واکسیناسیون دوز سوم گفت: تجربه جهان و آنالیز های علمی نشان می دهد تزریق دوز سوم باید جدی گرفته گردد. تزریق واکسن برای بچه ها بالای 5 سال نیز از سوی ستاد اعلام شده و باید به جد دنبال گردد.

منصوری درباره مترو گفت: اگر کسی بدون ماسک وارد مترو یا اتوبوس می گردد باید از ورود آن ممانعت گردد.

استاندار تهران درباره برگزاری نمایشگاه ها گفت: ما مخالفت با برگزاری نمایشگاه هایی که واجب و استثنا است نداریم البته باید در مورد آنها تصمیم گیری گردد اما باید حتما شیوه نامه ها رعایت گردد.

وی درباره یاری های مومنانه گفت: در ایام سرانجام سال باید فکر جدی برای افرادی که از نظر معیشت و کسب و کار آسیب دیده اند داشته باشیم و باید بتوانیم به این افراد یاری های مومنانه کنیم و در شب عید دستگیری از نیازمندان صورت بگیرد.

منصوری درباره مطالبات دانشگاه از سازمان های بیمه گر گفت: از سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت خواهش می کنیم کوشش نمایند مطالبات دانشگاه ها را پرداخت نمایند.

استاندار تهران گفت: مهدهای کودک به مدت یک هفته دیگر تعطیل هستند و مادرانی که کودک زیر شش سال دارند می توانند دورکاری نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3453

به "شرح استاندار تهران درباره محدودیت های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح استاندار تهران درباره محدودیت های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید