ادارات میراث فرهنگی استان تهران ملزم به رعایت حقوق شهروندی در بالاترین سطح هستند

به گزارش هدا بلاگ، معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران عصر روز شنبه 12 بهمن ماه 98 در دیدار با فرماندار شهرستان ورامین گفت: به مدیران میراث فرهنگی در شهرستان های استان تاکید شده است تا حقوق شهروندی در نظام اداری در بالاترین سطح ممکن برای مراجعان و هنرمندان صنایع دستی رعایت شود.

ادارات میراث فرهنگی استان تهران ملزم به رعایت حقوق شهروندی در بالاترین سطح هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، نادر زینالی در نشست با حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین گفت: در بازدید از اداره میراث فرهنگی شهرستان ورامین و گفت وگوی مستقیم با مراجعان و سرمایه گذاران خوشبختانه رضایتمندی قابل قبولی از رعایت شاخص های حقوق شهروندی در نظام اداری مشاهده شد.

او افزود: تقویت بدنه کارشناسی در ادارات میراث فرهنگی به ویژه در شهرستان های مهم از اولویت هایی است که مورد تاکید مدیرکل استان تهران است و هدف اصلی این بازدید دوره ای شناخت نقاط ضعف و تلاش برای رفع آنهاست.

زینالی گفت: همجواری شهرستان ورامین با پارک ملی کویر می تواند بستر مناسبی برای توسعه و تقویت اقامتگاه های بوم گردی در این شهرستان باشد و اداره کل میراث فرهنگی استان تهران این آمادگی را دارد با کمک فرمانداری شهرستان ورامین بسته فرصت های سرمایه گذاری را تهیه و در اختیار سرمایه گذران قرار دهد.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت : شهرستان ورامین در رشته آبگینه تولیدات بسیار خوبی در سطح استان تهران دارد که می توان با ایجاد بازارچه های موقت صنایع دستی در سطح استان شرایط فروش و عرضه مستقیم محصولات را برای آنها فراهم کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 215

به "ادارات میراث فرهنگی استان تهران ملزم به رعایت حقوق شهروندی در بالاترین سطح هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادارات میراث فرهنگی استان تهران ملزم به رعایت حقوق شهروندی در بالاترین سطح هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید