ادعاهای ضدایرانی آبرامز در سفر به ریاض

به گزارش هدا بلاگ، فارس نوشت: الیوت آبرامز نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و ونزوئلا در سفر به عربستان سعودی، ادعاهای ضد ایرانی واشنگتن را تکرار کرد.

ادعاهای ضدایرانی آبرامز در سفر به ریاض

به نوشته پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، آبرامز روز چهارشنبه در دیدار با مقامات سعودی و دولت مستعفی یمن بر لزوم اقدامات مشترک جهت مقابله با فعالیت های مخرب و خشونت آمیز ایران در منطقه تأکید کرد.

این وزارتخانه در بیانیه ای آورده است: آبرامز در این دیدارها، بر اقدامات ثبات زدای ایران که شرکای آمریکا و کل منطقه را تهدید می کنند تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است: وی بیان کرد که تدارک کمک رسانی های مرگبار به حوثی ها درگیری در یمن را طولانی کرده و بحران انسانی در این کشور را تشدید کرده است. او حملات حوثی ها علیه شهرهای و زیرساخت های غیرنظامی سعودی را محکوم کرد. او همکاری امنیتی نزدیک ایالات متحده با عربستان سعودی و دیگر متحدان منطقه را از نظر گذراند.

این ادعا در حالی است که حملات ائتلاف سعودی از 6 فروردین سال 1394 به مناطق مختلف یمن باعث کشته شدن هزاران شهروند یمنی و بی خانمان شدن عده بسکمک مردم یمن شده است.

آبرامز در این دور از سفرهای خود، پس از سرزمین های اشغالی و عربستان سعودی به امارات متحده نیز سفر خواهد کرد تا درباره ایران بحث و رایزنی کند.

این سفر درحالی انجام میشود که مایک پامپئو وزیر خارجه دولت ترامپ هم قصد دارد طی روزهای آینده به سرزمین های اشغالی سفر کند تا با مقامات این رژیم درباره ایران رایزنی کند.

311311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1915

به "ادعاهای ضدایرانی آبرامز در سفر به ریاض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعاهای ضدایرانی آبرامز در سفر به ریاض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید