ارسال 60 اثر به مسابقه قصه گویی مهمانی نور

به گزارش هدا بلاگ، علیرضا نوری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران (ایبنا) گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقه مجازی مهمانی نور با موضوعات آداب و رسوم زنجانی ها در ماه رمضان در حال برگزاری است.

ارسال 60 اثر به مسابقه قصه گویی مهمانی نور

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان برگزار گردید، گفت: موضوعات مسابقه شامل همدلی، مهربانی و خاطرات ایام ماه مبارک رمضان سحر، افطار، شب های قدر بود.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز 60 اثر به دبیرخانه مهمانی نور ارسال شده است، گفت: البته هنوز مهلت ارسال آثار به انتها نرسیده و علاقه مندان می توانند آثار خود را 13 خرداد به شماره 09105140452 ارسال نمایند.

نوری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقه توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی به عنوان یکی از ابزارهای تربیتی و تعمیق باورهای دینی در مخاطبان است، افزود: این برنامه در راستای امداد فرهنگی و توسعه فعالیت های اسلامی و دینی اجرا می گردد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه رده سنی کودک و نوجوان برگزار می گردد، گفت: اعلام نتایج پس از آنالیز و تجمیع نظرات داوران فرهنگی و هنری در 18 تیرماه 99 همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان معرفی و برندگان هم تجلیل خواهند شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 767

به "ارسال 60 اثر به مسابقه قصه گویی مهمانی نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 60 اثر به مسابقه قصه گویی مهمانی نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید